آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی

آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی

تو آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی یاد میگیریم که پاکسازی پوست صورت با اسید، یه روش درمانی صورته که باعث می شه سلولای مرده پوست برداشته شه و در عین حال تولید سلولای جدید و زنده و سریع تر می کنه این درمان مخصوصاً برای نوجوانان مناسبه زیرا برای آکنه، تمیز کردن پوست و کوچک کردن منافذ پوست صورت، خیلی موثره. این آموزش یکی از آموزشهاییه که تو دوره ی آموزش اسکین کر مانیا آکادمی می تونید  به همراه موارد مهم دیگه بطور کامل آموزش ببینید. همچنین می تونید مقاله 10 نکته طلایی برای سلامتی پوست رو مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این مورد بدست بیارید.

آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی و عملکرد اسید تراپی

اسید تراپی یا لایه برداری اسیدی پوست صورت، برای درمان و کاهش اسکار آکنه خیلی خوبه. طی درمان، چین و چروکای کوچک صورت کم میشه و جذب تمام محصولات خارجی پوست، بهبود پیدا می کنه. بنابراین اگه پوستی چرب، همراه با آکنه دارین، این یک روش عالی برای شماست.

در آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی می بینین که به راحتی، چین و چروکای کوچیک، لکه های رنگدانه، بی نظیمی های پوست درمان می شه و یه راه حل خوب برای پیشگیری از پیری پوسته. اینم باید اضافه کنیم که این یه روش عالی برای آماده سازیه پوست سالم، قبل از جراحی پلاستیکه.

نقش انواع پاک کننده های شیمیایی صورت در آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی

یکی از روش هایی که در آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی به اون می پردازیم، اسکراب سطحیه که این روش، رنگ پوست را اصلاح می کنه، رنگدانه ها رو کاهش می دهد، چین و چروکای کوچیک رو بهبود می ده.

وقتی که اسکراب با عمق متوسط مطرح باشه، چین و چروکای عمیق تر رو ترمیم می کنه و لکه های رنگدانه ناپدید می شن تا رنگ طبیعی پوست بازیابی شه. طبق آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی ، به راحتی می بینین که در اسکراب عمیق، چین و چروکای عمیق ناپدید می شن، پوست به میزان قابل توجهی روشن تر می شه و لکه های رنگدانه ناپدید می شن.

اقدامات پس از اسید تراپی

بعده انجام اسید تراپی، استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 30، SPF 50 می تونه به خوبی موثر باشه. برای اینکه نتیجه بهتری داشته باشین و پوستی سالم داشته باشین، همیشه از محصولاتی از مارکای معتبر استفاده کنین. به حتم در مراحل آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی ، با آنها آشنا می شین.

شما می تونین در هنگام اسید تراپی، از پاک کننده های اسید سالیسیلیک استفاده کنید که محصولاتی چند منظوره برای پوست هستن که چربی پوست رو از بین می برند و پوست را لایه برداری می کنه و از آکنه خفیف و خطوط ریز جلوگیری می کنه.

لایه برداری مناسب با اسیدهای موثر

سالیسیلیک اسید یک بتا هیدروکسی اسیده که از پوست درخت بید بدست میارن. در آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی ، می بینین که اسیدهای هیدروکسی،  به سادگی لایه سطحی پوست را لایه برداری می کنن، اسید سالیسیلیک از طریق روغن نفوذ می کنن و سخت کار می کنن تا منافذ را باز کنن.

اونا مثل یک چکش کوچیک عمل می‌کنن. خواص لایه برداری اونا می تونه حتی رنگ پوست رو روشن کرده و علائم پیری رو کاهش بدن و به کاهش بیش از حد رنگدانه کمک کنن. اگه تا به حال آکنه داشتین، احتمالاً قبلاً از محصولایی که حاوی اسید سالیسیلیکن، استفاده کردین.

اسیدتراپی با اسیدهای مناسب

این در آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی مطرح می شه که در درمان های لکه برا، سرم ها و حتی مرطوب کننده ها وجود داره. هنگامی که ماده فعال رو به جای موند طولانی مدت، در روش اسیدتراپی استفاده کنین،  می تونین به کاهش تحریک و خشکی پوست کمک کنه.

بر خلاف درمانای موضعی، اسیدتراپی، لایه بالایی سلولای مرده پوست رو کاملا از بین می بره که این یه مزیت خوبه. اما اگه پوست خیلی خشکی دارین که به راحتی ملتهب می شه، اسید سالیسیلیک، ممکنه برای شما مناسب نباشه.

در آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی به شما می گن که افراد مبتلا به اگزما و روزاسه باید در خصوص استفاده از این روش، لازمه که مشاوره های لازم رو دریافت کنن. به این نکته توجه کنین که کسایی که دارای جوشای کیستیک و زیر پوستین، ممکنه بعد از استفاده از اسیدها، پوست شفاف تری رو نبینن. اما کسایی که پوست چرب و آماده جوش زدن دارن، اسید تراپی رو می تونن انجام بدن.

بهترین پاک کننده ها در اسیدتراپی

به طور کلی، یه پاک‌کننده ژل، چربیا رو جذب می‌کنه و زمانی که نیاز دارین چیزی واقعاً به پوست نفوذ کند، فوم ‌ها عالین. در نظر داشته باشین که وقتی پوست چرب دارین، برای انتخاب لایه بردار مناسب در اسید تراپی، لازمه که مشاوره های لازم رو دریافت کنین. آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی ، نکته های مهمی رو به شما میگه.

محصولات موثر در روش اسیدتراپی

اینو در نظر داشته باشین که اکثر پاک کننده های اسید سالیسیلیک، حاوی 2 درصد ماده موثره که کاملا استاندارده. اما هنوز هم باید مراقب اون بود، زیرا هر چه درصد بیشتر باشه، پتانسیل بیشتری برای تحریک پوست وجود داره.

در آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی ، گفتیم که اگه یه پاک‌کننده اسید سالیسیلیک، موادی مانند روغن شی یا سرامید داشته باشه، خواص انسدادی اونا می‌تونه با به دام انداختن اسید در پوست، قدرتش رو افزایش بده. اینو باید بگیم که اثربخشی اسید سالیسیلیک رو می شه با ترکیب با AHA هایی مثل اسید لاکتیک یا گلیکولیک افزایش داد.

 

تاثیر اسیدتراپی بر پوست

این نکته رو اشاره کنیم که در حالت کلی، اسیدای صورت، کلید شادابی پوستن. شاید برای شما، کلمه اسید، تصاویری از حباب لوله های آزمایش و سوختگیای شیمیایی رو ایجاد می کنه. اما وقتی اسیدا در غلظتای مناسب استفاده شن، در واقع مفیدترین مواد موجود در مراقبت از پوست هستن.

اونا ابزار معجزه آسایین که برای مبارزه با آکنه، چین و چروک، لکه های پیری، جای زخم و رنگ تیره پوست استفاده می شن. آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی به شما می گه که چطور با استفاده از این روش کاربردی و مراقبتی، پوستی شاداب و جوان داشته و لایه برداری قوی با اسیدهای مفید داشته باشین.

بعنوان مثال اسید سالیسیلیک مدت زیادیه که وجود داشته. این به دلیل توانایی اون در لایه برداری پوست و شفاف نگه داشتن منافذه که به کاهش آکنه کمک می کنه و در این باره مشهوره و یه محصول مناسب در اسیدتراپیه. تو مقاله آموزش تخصصی فیشیال می تونید اطلاعات بیشتری در مورد اسکین کر بدست بیارید.

آموزش اسیدتراپی با متد اروپایی

48
48
48
48

2 مورد نظر

  • خیلی جالب بود.
    من چطور می تونم در این دوره شرکت کنم؟
    و سوال بعدیم هم اینه که بعد از دوره مدرک هم ارائه میدید؟

    • سلام عزیزم
      می تونی هر روز از 8 صبح تا 8 عصر با شماره 90007009 تماس بگیری تا در مورد دوره و شرایط ثبت نام باهم صحبت کنیم
      در مورد مدرک هم آره عزیزم، هم مدرک فنی و حرفه ای رو تو انتهای دوره بعد آزمون دریافت می کنید، هم مدرک بین المللی با کد رجیستری که می تونی استعلام بگیری
      اگه اطلاعات بیشتری خواستی باهام تماس بگیر یا همینجا پیغام بذار

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده برای خطوط تلفن اینترنتی، لطفا جهت اطلاع از دوره های آموزشی و یا دریافت نوبت انجام خدمات زیبایی، با شماره 09198020573 تماس بگیرید.

logo