دوره آموزش اسکین کر

 

دوره آموزش اسکین کر

 

اسکین کر چیست و دوره آموزش اسکین کر شامل چه مواردی هست؟ اسکین کر در حقیقت یک تخصص پیچیده است که روز به روز هم با پیشرفت های بیشتری همراه میشه. برای همین هر فردی که در این حرفه فعالیت داره باید مدام به فکر به روز کردن اطلاعات خودش باشد تا بتونه بهترین خدمات رو به مراجعه­ کنندگان ارائه بده. در این رابطه شرکت در دوره آموزشی اسکین کر بهترین راه برای بالا بردن دانش اسکین کر هست.

علاوه بر اون، اگه شما فردی هستین که تا به حال اطلاعات چندانی در مورد اسکین کر نداشتین اما به دنبال شغلی جذاب و پردرآمد هستین و البته به اسکین کر هم علاقمندید دوره آموزشی اسکین کر می­تونه برای شما شروع یک موفقیت بزرگ باشه.

این روزها در کشور، دوره های مختلفی تحت عنوان دوره آموزش اسکین کر برگزار میشه که البته نمیشه کیفیت تمام اون­ها رو یکی دونست. برای همین در این زمینه نیازه که کمی دقت به خرج داده و بودجه خودتون رو صرف شرکت در یک دوره تخصصی و حرفه ای کنید. در این زمینه مانیا آکادمی یکی از بهترین گزینه ها برای برخورداری از یک آموزش کامل و جامع به همراه مدرکی معتبر است. شما بعد از دریافت این آموزش­ها می­تونید به صورت حرفه­ای وارد بازار کار بشین و شغلی پردرآمد و جذاب داشته باشین. در این مطلب بیشتر با دوره های آموزشی اسکین کر، بازار کار شغل اسکین کر، درآمد اسکین کر و… آشنا میشیم:

 

شغل اسکین کر

این روزها پیشرفت تکنولوژی باعث شده که شغل­های جدیدی وارد بازار کار بشن که خیلی زود از سمت مردم با استقبال مواجه میشن. اسکین کر یکی از همین شغل­هاست. در واقع اگه به این شغل علاقه داشته باشید و برای کارتون تلاش کنید مطمئن باشین که نتیجه فوق ­العاده­ای از این شغل می­گیرین. این روزها خیلی­ها به پوست صورت و شادابی اون اهمیت میدن برای همین استقبال خیلی خوبی از اسکین­ کر تراپیست­های خوب میشه.

پس اگه در شغل اسکین کر مهارت خوبی داشته باشین قطعاً یک شغل خیلی خوب، جذاب و بادرآمد خیلی عالی در انتظار شماست. البته در این حرفه شما باید مدام در حال یادگیری باشین، تلاش کنین و روز به روز تجربه بیشتری به دست بیارین. دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی به روزترین آموزشها و جدید ترین متد رو به شما آموزش میده، از طرفی پوست مدام نیاز به رسیدگی داره برای همین شما خیلی راحت می­تونید همیشه مراجعه­ کننده­های خاص خودتون رو داشته باشین. کافیه بتونین به کمک دانش و مهارتی که دارین در اولین جلسه نظر اون­ها را به خودتون جلب کنین. بعد از اون هر ماه می­تونید برای اون­ها خدمات اسکین کر رو ارائه بدین

دوره آموزش اسکین کر 2

بازار کار اسکین کر بعد از دوره آموزش اسکین کر

همونطور که گفتیم این روزها همه دوست دارن یک پوست سالم، شاداب و شفاف داشته باشن. برای همین این روزها پیدا کردن یک اسکین کر خوب دغدغه خیلی از آدم­ها شده. از طرفی تعداد کسایی که در این حرفه، مهارت خیلی بالایی داشته باشن هنوز به خاطر جدید بودن این شغل، زیاد نیست. برای همین اون­هایی که از همون اول به صورت اصولی آموزش ببینن و مدام در حال یادگیری متدهای جدید و به روز باشن خیلی زود می­تونن در این حرفه به یک جایگاه خیلی خوب برسن.

شما می­تونین خیلی راحت بعد از دوره آموزشی اسکین کر با سرمایه­ای خیلی مناسب وارد بازار کار بشین. برای مثال می­تونید یک صندلی یا یک اتاق از یک سالن زیبایی خوب رو اجازه کنید و کارتون رو با حداقل مواد شروع کنین. خیلی زود در صورتی که توانایی و مهارت خوبی داشته باشین در کارتون شناخته میشین و با کمی تلاش می­تونین بعد از مدتی کوتاه کسب و کار مستقل خودتون رو راه بندازین.

چرا شغل اسکین کر؟

شغل اسکین کر می­تونه برای هر کسی یک شغل ایده ­آل و خیلی هیجان انگیز باشه. به شرط اون­که به این شغل علاقه داشته باشید و با عشق کار کنین. البته اینکه تو یه دوره آموزش اسکین کر حرفه ای شرکت کنین هم خیلی مهمه، اینکه همه ی سرفصلها رو کامل آموزش ببینین کمک می کنه خدمات کاملی بتونید به مشتری هاتون ارایه کنید، قطعاً مراجعه­ کننده­ ها هم این تعهد شما رو احساس می­کنن و برای خدمات اسکین کر فقط به سراغ شما میان. شغل اسکین کر می­تونه مزایای زیر رو برای شما به همراه داشته باشه:

  1. شما میتونین در این شغل به صورت مستقل و شخصی به کارتون مشغول بشین؛
  2. این شغل اعتبار خیلی خوبی برای شما به ارمغان میاره؛
  3. شما هر روز می­تونین با آدمای جدید در ارتباط باشین و معاشرت­های لذت بخشی رو تجربه کنین؛
  4. می­تونید یک شغل با درآمد خیلی خوب داشته باشین؛
  5. روز به روز پیشرفت کنین و در شغل خودتون به جایگاه بالاتری برسین.

راهکارهایی برای موفقیت در شغل اسکین کر

 گفتیم که در این حرفه هنوز دست زیاد نیست و این کار شما رو برای تبدیل شدن به یک اسکین کر تراپیست موفق راحت­تر می­کنه. موارد زیر هم به شما کمک می­کنن تا بتونید در این شغل خودتون رو به جایگاهی که میخواید برسونید:

  1. باید اول از هر چیزی یک آموزشگاه اسکین کر در تهران که بتونه بهترین دوره آموزش اسکین کر رو برای شما در نظر بگیره انتخاب کنید. هیچ چیز نمی­تونه به اندازه آموزش خوب، شما رو در این کار جلو بندازه. برای همین مهم­ترین چیز در مورد موفقیت در شغل اسکین کر، آموزشه.
  2. بعد از طی کردن دوره این که شما چه اندازه پشت کار داشته باشین خیلی مهمه. باید برای هدفتون تلاش کنین و از همون روز اول انتظار نداشته باشین همه چیز بر وفق مراد شما باشه. باید صبوری کنین و اجازه بدین کم کم در شغل خودتون جا بیفتین و مردم شما رو به مهارت و توانایی­هاتون بشناسن.
  3. یکی دیگه از چیزهایی که باعث موفق­تر شدن شما میشه خلاقیته. این حرفه هم مثل هر شغل دیگه ­ای با داشتن خلاقیت بهتر دیده میشه و شانس موفقیت شما بالاتر میره. پس سعی کنین به شکل­های مختلف خودتون رو از بقیه اسکین کر تراپیست­ها متمایز کنید.

دوره آموزش اسکین کر

درآمد اسکین کر

این کار می­تونه برای شما یک شغل با درآمد عالی باشه اگه شما با علاقه به سراغ این کار اومده باشین. نمیشه درآمد ثابتی رو برای این شغل در نظر گرفت. البته اگر در دوره آموزش اسکین کر تمامی موارد رو بطور کامل بهتون آموزش بدن، مهارتتون خیلی متفاوت خواهد بود و همه چیز به این بستگی داره که شما چقدر مهارت داشته باشین و تا چه اندازه برای جلب مراجعه­ کننده ­ها از خودتون خلاقیت و پشتکار نشون بدین.

شاید در روزهای اول درآمد این کار خیلی عالی نباشه اما قطعاً روز به روز می­تونید درآمد بیشتری از این کار داشته باشین.

 

بعد از دوره آموزشی اسکین کر چه چیزهایی را می­دانید؟

اسکین کر در واقع به معنای پاکسازی پوست و روش­های مختلف برای حذف لایه­ های مرده پوسته. بعد از اسکین کر پوست زیباتر و شفاف­تر دیده میشه. در دوره آموزش اسکین کر یاد می­گیرین که چطور با پاکسازی، پوست رو از پیری نجات داده و مشکلات آن رو رفع کنین.

در دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی به شما یاد داده میشه که چطور چروک­های ریز روی پوست را از بین ببرید و لک، جای جوش و جوش را درمان کنید. از بین سرفصل­های آموزش داده شده در دوره آموزش اسکین کر میشه موارد زیر رو نام برد:

  1. پاکسازی حرفه­ ای و تخصصی پوست
  2. روش درمانی اسیدتراپی و درماپلینگ
  3. روش میکرونیدلینگ غیرتهاجمی
  4. شناخت انواع پوست و نحوه مراقبت از آن­ها
  5. روش کلاژن تراپی و حلزون تراپی
  6. نحوه درمان پوست­­های دمیج و آسیب دیده
  7. آشنایی با روش آراف و نحوه اجرای آن
  8. روش پلاژن تراپی
  9. روش هایفر کوئنسی
  10. دوره­ درمان چروک و صورت و دور چشم
  11. روشن سازی و آبرسانی دور چشم

ویژگی های یک دوره آموزش اسکین کر حرفه­ای

به نظر شما یک دوره آموزش اسکین کر باید چطور باشه؟ برای انتخاب یک دوره خوب باید چه ویژگی­هایی رو در نظر داشته باشیم؟ در ادامه ما لیستی از ویژگی­های مهم یک دوره آموزشی اسکین کر حرفه­ای رو آوردیم که قطعاً به شما برای انتخاب یک دوره خوب خیلی کمک میکنن:

1. استفاده از تجربه چندین ساله مدرس

در یک دوره تخصصی و حرفه­ ای شما می­تونید از تجربه چندین ساله مدرس که خودش در زمینه آموزش اسکین کر مشغول به فعالیته بهره ببرید. این موضوع می­تونه به شما کمک زیادی کنه تا به شکل حرفه­ای­تری پا به این حرفه بگذارید.

برای همین باید به دنبال آموزشگاهی باشین که آموزش­ها در اون توسط یک مربی کاربلد و باتجربه انجام میشه و امکان استفاده از تجربیات اون برای شما فراهم باشه. تو دوره آموزش اسکین کر خیلی مهمه که مربی همه ی موارد رو کامل به شما آموزش بده، اگر جایی دیدید مربی ای خودش کار اسکین کر می کنه برای پیدا نکرردن رقیب این امکان وجود داره به شما کامل آموزش نده.

2. آموزش عملی و حضوری

یکی دیگر از ویژگی­­های یک دوره آموزش اسکین کر، برگزاری این دوره ­ها به صورت عملی و حضوری هست. در واقع جنبه کارگاهی دوره آموزش اسکین کر باعث میشه که شما به عنوان هنرجو، مستقیماً پوست­های مختلف رو بشناسین و یاد بگیرین که بهترین راهکارها برای مراقبت از آن­ها به چه صورته.

قطعاً آموزش­های عملی خیلی میتونن مهارت شما رو بیشتر کنن تا اینکه صرفاً به صورت تئوری چیزهایی گفته بشه.

3. آشنایی با دستگاه­های اسکین کر در دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی

در دوره آموزش اسکین کر شما می­تونید از نزدیک کار با دستگاه­های مورد استفاده در اسکین کر رو یاد بگیرین و به خوبی با این دستگاه­ها آشنا بشین. این که به صورت عملی با این دستگاه­ها آشنایی داشته باشین باعث میشه بعدها خیلی راحت­تر بتونین در کلینیک یا اتاق پوست خودتون با اون­ها کار کنین و در این رابطه مشکلی نداشته باشین.

4. دریافت کامل­ترین جزوه اسکین کر

یک آموزشگاه حرفه­ ای برای دوره­ های آموزشی خودش، بخصوص دوره آموزش اسکین کر، بهترین و کامل­ترین جزوه اسکین کر را در نظر میگیره. برای همین شما می تونین تمام حواس خودتون رو به توضیحات مدرس و آموزش­های عملی اون جلب کنید و نگران فراموش کردن مطالب نباشید. چون که جزوه کامل این دوره­ها در اختیار شما قرار داده میشه که می­تونید اون رو برای همیشه پیش خودتون داشته باشید و حتی در زمان فعالیت خودتون هم در صورت نیاز از اون استفاده کنید.

یک جزوه خوب میتونه روزهای اول کاری خیلی به کارتون بیاد و در واقع باعث بشه با تسلط بیشتری کار رو شروع کنین.

5. دریافت مدرک معتبر

پس از طی کردن دوره آموزش اسکین کر شما موفق به کسب مدرکی معتبر میشید که به واسطه اون امکان راه اندازی کسب و کار خودتون رو دارین. در این زمینه باید توجه داشته باشین که برای آموزش، آموزشگاهی را انتخاب کنید که ارائه دهنده مدرکی معتبر باشه تا بعدها به مشکل برنخورین.

6. امکان شروع فعالیت در زمینه اسکین کر

در صورتی که در این زمینه به سراغ یک مرکز حرفه ای برای دوره آموزش اسکین کر رفته باشین قطعاً با تموم شدن دوره آموزش اسکین کر و دریافت مدرک، این امکان رو دارین که فعالیت خودتون رو شروع کنین و صاحب کسب و کار جدید خودتون باشید. خیلی از هنرجویان مانیا آکادمی الآن کسب و کار مستقل خودشون رو دارن و به درآمد خوبی رسیدن.

نحوه شرکت در دوره آموزشی اسکین کر مانیا آکادمی

مانیا آکادمی یکی از حرفه ای­ترین آموزشگاه­ های ارائه دهنده دوره آموزش اسکین کر در ایران هست. شما عزیزان این امکان رو دارین تا قبل از اقدام به شرکت در دوره ­ها با شمار­ه تلفن این مرکز تماس گرفته و سوالات خودتون رو مطرح بپرسید.

تماس با مانیا آکادمی

علاوه بر اون برای اطلاع از شرایط شرکت در این دوره­ ها یعنی دوره آموزش اسکین کر یا همون دوره تخصصی فیشیال هم تنها کافیه به صورت تلفنی اقدام کنین. مشاوران تیم مانیا آکادمی تمامی اطلاعاتی که باید در مورد دوره های آموزشی فوق حرفه­ای اسکین کر بدونید در اختیار شما عزیزان قرار میده.

در این دوره­ آموزش اسکین کر، ضمن آموزش کامل اسکین کر شما به خوبی یاد می­گیرین که چطور با مراجعه­ کننده ­ها برخورد داشته باشین و روی خدمات خودتون قیمت­گذاری کنین. به طوری که خیلی زود می­تونین در این حرفه به موفقیت برسین و روز به روز بیشتر دیده بشین.

آیا برای شروع فعالیت، صرفاً شرکت در دوره آموزش اسکین کر کافی است؟

اگر چه برای موفقیت در این راه، سختی­های بسیاری پیش روی شما وجود داره اما با شرکت در دوره­ های تخصصی مانیا آکادمی و همچنین داشتن علاقه، شما نیمی از راه رو طی کردید. پس از اون پشتکار و تلاش شماست که تعیین می­کنه تا چه اندازه در کارتون موفق باشین.

با توجه به اهمیت و حساسیت پوست، برای آن که افراد به شما اعتماد کنند باید به اندازه کافی حرفه­ ای باشین. برای همین باید تمام تلاش خودتون رو به کار بگیرید تا اعتماد مراجعه کنندگان رو جلب کرده و آن­ها را به مشتریان دائمی خودتون تبدیل کنید. در این زمینه داشتن مدرک معتبر از آموزشگاهی حرفه­ای می تونه در جذب اولیه مشتریان بسیار موفق عمل کند. اما پس از آن تخصص شماست که مشتریان را پایبند میکنه. برای همین تا میتونین باید تلاش کنین تا به یک اسکین کر تراپیست حرفه­ ای و کاربلد تبدیل بشین.

از تجربه نترسید و مطمئن باشین که نتیجه تلاش­های خودتون رو خیلی زود میبینید. در این راه بزرگ مانیا آکادمی هم در کنار شماست. قطعاً با تجربه و تخصصی که مانیا آکادمی برای شما به ارمغان میاره میتونین یک اسکین کر تراپیست محبوب بشین.

 

 

دوره آموزش اسکین کر

48

94 مورد نظر

  • سلام.
    من توسط یکی از دوستانم با سایت و دروه های آموزشی شما آشنا شدم.
    فقط یک سوال داشتم که می خواستم بپرسم فشیال صورت هم در این دوره آموزش داده میشه یا موارد دیگری جایگزین فشیال شده اند؟

    • سلام عزیزم، خوشحالم که اینجایی
      بله دوره فیشیال یکی از سرفصلهای دوره آموزش اسکین کر هست که بطور کامل آموزش داده میشه، این آموزش شامل فیشیال درمانی، فیشیال آبرسان، فیشیال ضد لک و جوش و … هست
      اگه اطلاعات بیشتری می خوای می تونی با شماره 90007009 (بدون پیش شماره) تماس بگیری یا همینجا پیغام بذار تا کامل برات توضیح بدم

  • من خیلی دوست دارم که در این دوره شرکت کنم فقط بعد از اتمام دوره آیا مدرک میدید و چه نوع مدرکی هست؟
    ممنون

    • سلام عزیزم
      بله در پایان هر دوره مدرک فنی و حرفه ای داده میشه و همچنین مدرک بین المللی با کد رجیستری که قابل استعلام هست
      بازم هر سوالی در مورد کلاس ها داشتی میتونی با شماره 90007009 تماس بگیری حتما راهنماییت میکنم.

  • سلام و وقتتون بخیر.
    ممنون از سایت خوب و توضیحات عالیتون در خصوص دوره ها.
    یک سوالی در رابط با این دوره داشتم که آیا با مدرک پاکسازی پوست می توان اقدام به تاسیس سالن کرد؟

    • سلام عزیزم
      با مدرک پاکسازی پوست در سالن های زیبایی و کلینیک های پوست میتونید کار فیشیال انجام بدید.
      اگر اطلاعات بیشتری میخواید میتونید باهام تماس بگیرید.

      • خدمتتون تماس گرفتم. واقعا بی نظیرید خیلی خوشحالم که با شما و سایت و دوره خوبتون آشنا شدم.
        حتما شما رو به بقیه هم معرفی خواهم کرد.

        • خواهش میکنم عزیزم
          متشکرم از این همه لطف شما
          خیلی خوشحالم که راضی بودید
          امیدوارم همیشه در کارتون موفق باشید.

  • سلام. برای این دوره نیاز به تهیه وسایل دارم درسته؟
    با این حال وسایل دوره پاکسازی صورت رو از کجا می تونم تهیه کنم؟

    • سلام عزیزم
      بله ، شما برای اینکه بتونید کارتون رو شروع کنید نیاز به یک سری وسایل و دستگاه دارید که با شرکت کردن در دوره های ما علاوه بر اینکه به طور کامل روی کارتون مسلط میشید حتما کمکتون میکنیم که وسایل مورد نیاز خودتون رو با بهترین قیمت و کیفیت بتونید تهیه کنید .

      • خیلی ممنون. بسیار عالی.
        واقعا مشتاقم برای شروع این دوره

        • خواهش میکنم عزیزم
          ما هم خیلی خوشحالیم که شما مانیا آکادمی رو انتخاب کردید
          به امید دیدار

  • سلام. خیلی خوشحالم که می تونم در این دوره شرکت کنم و خیلی وقت بود که دنبالش می گشتم.
    یه سوال هم داشتم خدمتتون در این پکیج آموزشی، میکرونیدلینگ هم آموزش داده می شود؟

    • سلام عزیزم
      ممنون عزیزم که آکادمی ما رو برای آموزش انتخاب کردید .
      بله ، در این پکیج میکرونیدلینگ به طور کامل طبق متد فی اروپا آموزش داده میشه.

  • وقتتون بخیر. من چند وقتی هست که با سایتتون آشنا شدم و دوست دارم در این دوره شرکت کنم.
    بعد برای این دوره آیا به وسایل خاصی برای پاکسازی پوست و صورت نیاز است؟
    ممنون از شما.

    • سلام عزیزم
      وقت شما هم بخیر
      خیلی خوشحالم که برای آموزش آکادمی ما رو انتخاب کردید.
      بله برای پاکسازی صورت و فیشیال نیاز به یک سری محصولات و دستگاه دارید که پس از اتمام دوره های آموزشی تون برندها ی محصولات و جاهایی که به بهترین قیمت و کیفیت میتونید تهیه کنید بهتون معرفی میکنم و همچنین برای خرید دستگاه ها همینطور حتما راهنمایی تون میکنم و با شما از ابتدا تا انتها و شروع کارتون در کنارتون هستم.

  • سلام. من 37 سالم هست و تا دوم راهنمایی درس خوندم. ممکنه راهنمایی کنید که با شرکت در این دوره، آیا برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به مدرک تحصیلی هم دارم؟

    • سلام عزیزم
      خیر نیاز به مدرک تحصیلی ندارید و پس از ثبت نام در مانیا آکادمی و انمام دوره میتونید مدرک فنی و حرفه ای رو دریافت کنید .

  • سلام به مانیا آکادمی و خدا قوت.
    من بعد از شرکت در این دوره و دریافت مدرک خودم می تونم که یک کلینیک دایر کنم؟
    علاوه بر مدرک برای باز کردن یک کلینیک به مدارک دیگه ای هم نیاز هست.

    • سلام عزیزم
      شما بعد از اتمام دوره و گرفتن مدرک تون میتونید در سالن های زیبایی و کلینیک ها مشغول به کار بشید
      برای راه اندازی کلینیک هم میتونید با من تماس بگیرید راهنمایی تون میکنم .

  • سلام و درود خدمت شما.
    من خیلی دلم می خواد در این دوره شرکت کنم. بعد از دوره اگه سوالی باشه یا نیاز به آموزش بیشتر داشته باشیم، باید هزینه جدا پرداخت کنیم؟

    • سلام عزیزم
      خیلی خوشحال میشم ببینمتون
      شما بعد از اتمام دوره هاتون هر سوال و مشکلی داشته باشید تا شش ماه میتونید از من بپرسید ، حتما راهنمایی تون میکنم و هر کمکی احتیاج داشته باشید در خدمتتون هستم.

      • واقعا ممنونم. خیلی عالی هستید و حتما شما رو به دوستانم هم معرفی خواهم کرد.

  • سلام. من بلافاصله بعد از اتمام دوره و دریافت مدرک می تونم فعالیتم رو شروع کنم؟
    به این کار خیلی علاقه دارم و مدتها بود که دنبال یک همچین دوره ای بودیم.

    • سلام عزیزم
      بله شما پس از اتمام دوره و دریافت مدرک میتونید مشغول به کار بشید و فعالیت خودتون رو شروع کنید
      در شروع کار و در طول مسیر هر سوالی داشتید در خدمتتون هستم.

  • سلام و وقت شما بخیر. من چند مدتیه که دارم تحقیق می کنم و دنبال یک دوره جامع و کامل هستم.
    سوالی که دارم اینه که این دوره شما، آموزش پاکسازی پوست به همراه شناخت کامل انواع پوست هست؟

    • سلام عزیزم
      بله عزیزم در مانیا آکادمی آموزش کامل پاکسازی پوست به همراه شناخت انواع پوست و بیماریها و محصولات و … داده میشود
      دوره های ما کاملترین و جامع ترین سر فصل های آموزشی رو در کل ایران دارد
      برای اطلاع از این سر فصل ها لطفا تماس بگیرید راهنمایی تون میکنم.

  • سلام و درود. خیلی خوشحالم که با سایت و دوره های خوب شما آشنا شدم.
    یک سوال داشتم از خدمتتون من بعد از گذروندن این دوره بلافاصله بدون هیچ پیش نیازی می تونم وارد بازار کار بشم؟

    • سلام عزیزم
      بله شما پس از گذروندن دوره ها میتونید بدون هیچ پیش نیازی وارد بازار کار بشید ، مطالب به قدری کامل هست که بدون نگرانی میتونید کارتون رو انجام بدید.

  • یعنی واقعا میشه با یک دوره کل موارد مربوط به اسکین کر رو یاد گرفت؟
    من خیلی مشتاقم که در این دوره شرکت کنم ولی نمی دونم چرا حس می کنم بعد از دوره هم باید یه جا به اصطلاح شاگردی کنم تا راه بیوفتم. میشه توضیح بدید که چطوری میشه؟
    ممنون.

    • سلام عزیزم
      خیلی خوشحال میشیم که در خدمتتون باشیم .
      متاسفانه انقدر تبلیغات و کلاس های متفاوت در اینترنت وجود داره که واقعا ادم گیج میشه
      بله در کلاس های مانیا آکادمی شما به صورت کاملا اصولی از صفر تا صد مطالب رو یاد میگیرید و هم بصورت تئوری هم عملی کاملا روی کار سوار میشید
      ما در طول مسیر همراه شما هستیم.

  • سلام. من می خوام برای دخترم این دوره رو تهیه کنم و دخترم شرکت کنه. محدودیت سنی برای یادگیری وجود نداره، دخترم 16 سالش هست و سال بعد دیپلمش رو می گیره.
    ممنونم.

    • سلام عزیزم
      خیر محدودیت سنی نداره میتونن شرکت کنن، در خدمتتون هستم.

  • سلام. من در خصوص این دوره چندین سوال داشتم و از طریق ایمیل براتون ارسال کردم، ممنون میشم جوابش رو به ایمیلم ارسال کنید.
    خیلی ممنون از سایت و دوره های خوبتون.

    • سلام عزیزم
      بله جواب سوال هاتون رو به ایمیل تون ارسال کردم
      بازم هر جا سوال داشتی میتونی باهام تماس بگیری.

  • وقت بخیر. متشکرم از توضیحات کامل و سایت خوبتون.
    سوالی داشتم از خدمتتون.
    آموزش پاکسازی پوست در انواع و نمونه‌های مختلف پوست هم انجام می شود؟

    • سلام عزیزم
      خیلی ممنون
      بله آموزش ها بصورت کامل و برای تمام تیپ پوست های مختلف انجام میشود و آموزش داده میشود.

  • سلام. ببخشید مراحل ثبت نام در این دوره به چه صورت هست؟

    • سلام عزیزم
      شما میتونید باهام تماس بگیرید هر سوال و ابهامی در ذهنتون هست با هم برطرف میکنیم در نهایت که تصمیم گرفتید در کلاس ها حضور داشته باشید اسمتون رو به همراه شماره تماس میفرستید و زمان کلاس رو بهتون اعلام میکنیم .

      • سلام مجدد. چشم فردا صبح تماس میگیرم.
        این چند مدت خیلی در این زمینه در سایت شما و جاهای دیگه تحقیق کردم و تصمیم دارم که در این دوره شرکت کنم و چند تا سوال هم داشتم خدمتتون.
        مرسی که اینقدر پاسخ گو و پیگیر هستید.

  • سلام و درود فراوان خدمت شما و سایت بی نظیرتون.
    من می خواستم در دوره شما شرکت کنم منتها نمی دونم بعد از دوره می تونم بلافاصله کلینیک باز کنم و آیا همین دوره برای شروع کار و فعالیت کافیه یا دوره های دیگه ای هم باید بگذرونیم؟

    • سلام عزیزم
      شما بعد از به اتمام رساندن دوره ها میتونید در تمام سالن ها و مراکز و کلینیک ها شروع به کار کنید.

  • من این دوره رو می خوام با دخترم دو نفری شرکت کنیم، آیا یکی مون شرکت کنیم هر دویمان می توانیم ازش استفاده کنیم و یا هر نفر باید مجزا شرکت کنه؟
    ممنون میشم توضیح بدید.
    با سپاس از شما

    • سلام عزیزم
      برای شرکت در کلاس ها بهتره که هر دو نفر شرکت کنید چون یک سری مباحث تئوری هست و یک سری عملی
      به همین منظور وقتی در کلاس حضور داشته باشید هم مباحث تئوری رو بهتر متوجه میشید هم کارهای عملی رو میبینید و کاملا در ذهنتون حک میشه

  • سلام. من اون روز هم تماس گرفتم خدمتتون الان تصمیم گرفتم که در دوره شرکت کنم. برای شروع باید چکار کنم و از کجا شروع کنیم؟

    • سلام عزیزم
      خواهش میکنم ، در خدمتتون هستم ، فقط نام و نام خانوادگی تون و شماره تماس رو بفرمایید تا اینکه زمان و تاریخ شروع کلاس رو اعلام کنم.

  • سلام به همگی.
    عزیزان کیا اینجا از این دوره استفاده کردن و در کلاس ها حاظر شدن، اگر کسی شرکت کرده بی زحمت همینجا پاسخ بده.
    من قبلا کلاس های دیگه ای شرکت کردم و نتیجه خوبی نگرفتم و می خوام بدونم واقعا کسی از این دوره نتیجه گرفته.

    • سلام خانم مرادخانی عزیز.
      من برای اولین بار و تنها دوره ای که شرکت کردم این دوره ارائه شده از سوی سایت مانیا اکادمی بوده که واقعا ارزشش رو داشته و خیلی راضی هستم و بعد از اتمام دوره هم همیشه پاسخ گو و پشتیبانم بودن.

      • خیلی ممنون از پاسختون دوست عزیز. نظرتون برام ارزشمند بود. ممنون که وقت گذاشتید و پاسخ دادید.

  • وقتتون بخیر.
    من با شرکت در این دوره حتما باید از جاهای دیگه ایی هم مجوز و اینا بگیرم به جز مدرک کاریم؟ چه چیزای دیگه ایی لازم هست.
    من یه بار یه مغازه باز کریدم واسه مامانم هر روز از اماکن و اینا واسه یه دردسری می اومدن.

    • سلام عزیزم
      شما با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک فنی و حرفه ای میتونید کارتون رو شروع کنید
      اگر هم منظورتون چیز دیگه ای هست سوالتون رو واضح بپرسید که راهنماییتون کنم.

  • وقتتون بخیر. برای شرکت در دوره باید حضوری شرکت کرد یا آنلاین هست؟

    • سلام عزیزم
      دوره های ما بصورت حضوری هست تا کاملا به کار مسلط بشید و کار رو بصورت عملی مشاهده کنید

  • سلام و وقت بخیر. بعد از ثبت نام در دوره چه وقت دوره شروع میشه؟ آیا زمان مشخصی داره یا بسته به کارآموز متغییر خواهد بود؟

    • سلام عزیزم
      بعد از ثبت نام دوره ها ظرف مدت چند روز تشکیل میشه و زمان شروع کلاس بهتون اعلام میشه
      خیر زمان مشخصی داره و زمان دوره به شما اعلام خواهد شد.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید .

  • سلام و وقتتون بخیر. من تازه توی دوره ثبت نام کردم. برای این دوره یه موردی پیش اومده و من آمادگی شرکت کردن رو ندارم میشه در دوره بعدی شرکت کنم و اسمم رو برای دوره بعد ثبت کنید؟

    • سلام عزیزم
      یله میشه ، لطفا با شماره 90007009 تماس بگیرید و اسمتون رو به همراه شماره تماس بگید و برای دوره بعد باهاتون هماهنگ میکنم.

  • من اصفهان هستم و خیلی دوست داشتم که در دوره شما شرکت کنم. شما رو یکی از دوستان قدیمی به من معرفی کردن. نمی دونم چطوری شرکت کنم!

    • سلام عزیزم
      لطفا با شماره 90007009 تماس بگسرید راهنماییتون میکنم.

  • سلام. من قبلا توی دوره شما شرکت کردم و واقعا دورتون و خودتون عالی بودید. هنوز هم اون دورها و اتفاقات جالب که افتاد توی خاطرم مونده. یکی از بهترین تجربه های زندگیم بود. مرسی از شما و سایت خوبتون.

    • سلام عزیزم
      مرسی از لطف شما
      امیدوارم روزها و ماه های خوبی در انتظارتون باشه و در کارتون موفق باشید
      من همیشه در کنارتون هستم

  • من خیلی وقت بود که دنبال یک دوره حضوری بودم. نمی دونم دوره تون کیفیتش چطوره؟ بعد از شرکت در دوره می تونیم بلافاصله شروع به فعالیت کنیم؟

    • سلام عزیزم
      بله دوره ها بصورت حضوری هستش ، دوره هل در مانیا آکادمی جامع ترین و کامل ترین دوره های اسکین کر و فیشیال در ایران هست و تمام مباحث به طور کامل آموزش داده می شود و شما پس از اتمام دوره میتونید در هر جایی که دوست داشته باشید کارتون رو استارت بزنید.

  • وقتتون بخیر. بنده به صورت عملی کارهای فیشیال صورت رو یاد گرفتم و مدتهاست که فعالیت می کنم. اما دوست دارم به صورت حرفه ای تمامی خدمات اسکین کر رو یاد بگیرم. بعد از اتمام دوره چه مدرکی اعطا میشه و آیا می تونم به صورت غیر حضوری شرکت کنم؟

    • سلام عزیزم
      در دوره های مانیا آکادمی تمام آیتم های فیشیال و پاکسازی صورت به صورت تئوری و عملی به طور کامل آموزش داده میشه
      شما پس از اتمام دوره مدرک بین المللی و مدرک فنی و حرفه ای دریافت میکنید
      کلاس ها به خاطر تاثیر بیشتر و همچنین کار عملی به صورت حضوری هست.

  • خیلی خوشحالم که با شما و دوره بسیار بسیار مفید و کاربردیتون آشنا شدم. تا امروز سه نفر دیگه رو هم با شما و دوره های فوق العاده تون آشنا کردم. مرسی که هستید و واقعا ممنون از تک تک شما که اینقدر دلسوزانه آموزش میدید.

    • سلام عزیزم
      خیلی ممنونم بابت حضور شما ، و خیلی خوشحالم که دوره ها براتون مفید بود
      و امیدوارم همیشه در کارتون بدرخشید.

  • سلام من اصفهان هستم و خیلی ناراحتم که نمیتونم کلاسای شمارو بیام..شما در اصفهان کسیو نمیشناسید که دوره های اسکین کر را مثل خودتون اصولی اموزش بده؟ شعبه در اصفهان ندارین؟

    • سلام عزیزم
      دوره ها در تهران برگزار میشه
      ما همیشه در همه دوره ها بچه هایی هستند که از کل ایران تشریف میارند و از کا شهرستانها ما در خدمتشون هستیم
      امیدوارم در خدمت شما هم بتونیم باشیم.

  • سلام. مرسی از شما و دوره ی حضوری فوق العاده تون. بنده از هنرجویان شما هستم و فقط خواستم ازتون از ته دل تشکر کنم.

    • سلام عزیزم
      امیدوارم هر جا که هستید خوب و خوش باشید خانم بختیاری عزیز
      خیلی خوشحالم که از کلاس ها راضی بودید
      امیدوارم همیشه بدرخشید.

  • وقت بخیر.
    من می خوام توی این دوره حضوری اسکین کر شرکت کنم و می خوام با خواهرم یک کلینیک فشیال تخصصی باز کنیم. آیا غیر از مدرک این دوره مجوز خاص دیگه ای هم نیازه؟

    • سلام عزیزم
      بله حتما راهنمایی تون میکنم لطفا با شماره 90007009 تماس بگیرید در خدمتتون هستم و به سوالاتتون پاسخ خواهم داد

  • من مردد هستم که اسکین کر و خدمات پوستی رو یاد بگیرم یا خدمات کاشت ناخن. به هر دو علاقه مندم. آیا میشه بعدا همزمان هر دوتا رو در کلینیک یا سالن زیبایی که ان شاالله باز می کنیم ارائه بدیم؟

    • سلام عزیزم
      بله حتما ،شما میتونید آموزش هاتون رو تکمیل کنید
      بعد در آینده تصمیم بگیرید به کدوم لاین علاقه مندید و همون رو انجام بدید.

  • سلام. من ثبت نام کردم و منتظر شروع دوره هستم. مطمعنم تجربه و روزهای خوبی خواهد بود. البته من همراه دوستم میام که خودشون تهران ساکن هستن.
    مشتاق دیدارم.

    • سلام عزیزم
      بله حتما ، مطمئن هستم آینده بسیار عالی در انتظارتون خواهد بود.
      و امیدوارم از کلاس ها نهایت استفاده رو ببرید.
      به امید دیدار

  • یعنی هیچ راهی وجود نداره برای دوره غیر حضوری. من واقعا نمی تونم بیام تهران. تعریف دوره هاتون رو خیلی شنیدم. کاش می شد ما هم شرکت کنیم.

    • خیر دوره ها به صورت حضوری تشکیل میشه
      بچه ها از همه جای ایران در دوره های ماشرکت میکنند
      چون کلاس بصورت تئوری و عملی هست بهتر یاد خواهید گرفت
      چون کارها رو خودتون بصورت عملی انجام میدید.

  • سلام و خدا قوت به شما و همه عزیزان وب سایت آکادمی پوست مانیا.
    من اتفاقا از طریق سایت تخفیفی ویرا برگ در فیشیال تخصصی ارومیه که خانم فیشیال کار خودشون از دوره شما استفاده کرده بودن با شما آشنا شدم.
    و مدتها بود که دنبال یک سایت و آموزش حرفه ای می گشتم. در دورتون ثبت نام کردم و برای شروع دوره لحظه شماری می کنم.

    • سلام عزیزم
      خیلی سپاسگزارم
      امیدوارم براتون مفید باشه نهایت استفاده رو ببرید
      و در ارومیه جزء بهترین فیشیالیست ها شروع به کار کنید.

  • سلام. می تونم من الان ثبت نام کنم و در حین دوره چند روز رو برای یک کار واجب اجازه بگیرم و در دوره بعدی همین چند روز رو دوباره بیام؟!

    • سلام عزیزم
      بله شما میتونید ثبت نام رو انجام بدید هر زمان که وقت تون اوکی شد زمان شروع کلاس رو با هم هماهنگ میکنیم.

      • واقعا ازتون بی نهایت متشکرم.
        چشم امروز ثبت نامم رو کامل می کنم.

  • سلام و عرض ادب خدمت شما و وب سایت بسیار دوست داشتی مانی آکادمی.
    خیلی وقته که با شما آشنا هستم و در دوره تون هم این افتخار رو داشتم که شرکت کنم. من چندین نفر رو هم براتون معرفی کردم که در دوره هاتون شرکت کنن.
    مقالات و توضیحات سایتتون بسیار عالیه و هر بار که لازم میشه و وقت می کنم دوباره به سایتتون هم سر میزنم.
    ان شا الله که همیشه موفق و پایدار باشید.

    • سلام عزیزم
      خواهش میکنم ، خیلی خوشحالم که از دوره ها راضی هستید
      امیدوارم همیشه بدرخشید.

  • سلام. ممکنه بفرمائید نزدیک ترین دوره تون قراره کی شروع بشه؟
    من و دوستم دو نفری قصد شرکت در دوره تون رو داریم. بعد از پایان دوره چقدر طول می کشه که مدرکمون آماده بشه.
    ممنون میشم پاسخ بدید.

    • سلام عزیزم
      دوره ها معمولا هر هفته شروع میشه یعنی ما برای هر هفته دوره داریم
      و پس از اتمام کلاستون مدرک هاتون به شما ارائه میشود.

  • سلام و عرض ادب.
    من دیروز ثبت نامم رو کامل کردم و امروز دوستم رو هم می خوام بیارم برای ثبت نام. با اسن زهرا قادری ثبت نام کردم. ممکنه برای ثبت نامی دوم بهمون تخفیف بدید؟

    • سلام عزیزم
      بله حتما
      با شماره 90007009 تماس بگیرید تا برای تکمیل مراحل ثبت نام و تخفیف راهنمایی تون کنم.

  • سلام. نحوه ثبت نام به چه صورت هست؟
    من خیلی وقته که با سایت خوبتون آشنا شدم و تصمیم گرفتن که در این دوره شرکت کنم. بعد اینکه محل دقیق برگزاری دوره کجا خواهد بود؟ همین آدرسی که داخل وب سایت گذاشتید؟

    • سلام عزیزم
      خواهش میکنم شما لطف دارید ، امیدوارم در خدمتتون باشیم
      برگزاری دوره ها در شعبه های متعدد خودمون برگزار خواهد شد، بسته به نوع اموزش ،هنر آموز ها دسته بندی خواهند شد.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 90007009 تماس بگیرید راهنمایی تون میکنم.

  • من نزدیک 6 ماه پیش در دوره تون شرکت کردم. نگار رسولی هستم اگر یادتون مونده باشه!
    هنوزم از آموزش ها و خصوصا سایت خوبتون استفاده می کنم. در مورد موضوعی داشتم تحقیق می کردم که بازم سر از وب سایت خوبتون در آوردم و خواستم عرض ادبی کرده باشم.

    • سلام عزیزم
      امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش باشی
      و همیشه موفق باشی
      خواهش میکنم اگر کمکی خواسته باشید در خدمتتون هستم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده برای خطوط تلفن اینترنتی، لطفا جهت اطلاع از دوره های آموزشی و یا دریافت نوبت انجام خدمات زیبایی، با شماره 09198020573 تماس بگیرید.

logo