آموزش آنزیم تراپی پوست

تا به حال خواستید که آموزش آنزیم تراپی پوست یاد بگیرید؟

تا به حال فکر کردید که با رسیدن اکسیژن بیشتر و جریان پیدا کردن خون، پوست صورتتون چقدر بهتر میشه؟  آموزش آنزیم تراپی پوست دوره ای هست که در اون این روش رو بخوبی فرا میگیرید.، در واقع آنزیم تراپی پوست روشی هست که 40 سال پیش کشفش کردند و تونسته بیماری های پوست و مو را درمان کنه. آنزیم تراپی رگ های صورت را گشادتر می کنند.

با گشاد شدن رگ ها، جریان خون میتونه بیشتر رد و بدل بشه. در نتیجه اکسیژن بیشتری هم به پوست میرسه. همین طور سلول های مرده پوست را پاکسازی کرده و اون رو به یک اسید ضعیف تبدیل میکنه. بعدش شما شاهد یک پوست تمیز و پاک هستین. اما اگر بخواهیم بیشتر درباره آنزیم تراپی بدونیم و بفهمیم اصلاً بهش نیاز داریم یا نه؛ بهتره که ادامه مطلب رو با دقت بیشتری دنبال کنیم، این مطالب بخشی از آموزش آنزیم تراپی پوست هستن که تو جزوه آموزش اسکین کر براتون فراهم کردیم.

 

 آشنایی کلی با آنزیم تراپی پوست

آنزیم ها یک نوعی از پروتئین هستن که میتونن دوباره بیان پوست صورت شما رو بازسازی کنند. در حالت طبیعی پوست توانایی این کارو داره که سلول های تازه متولد شده جای سلول های مرده رو بگیرند. ولی با آنزیم تراپی پوست  این فرایند سرعت بیشتری پیدا میکنه. آنزیم ها این توانایی رو دارن که آبرسانی و سفت کردن پوست رو به بهترین شکل انجام بدن.

بهتره برای این که ببینید آنزیم تراپی مناسب شما هست یا نه از یک متخصص پوست و مو کمک بگیرید. حتماً به مراکز معتبر برید و از افراد متخصص برای انجام این کار استفاده کنید. داشتن پوست صاف و تمیز علاقه هر خانمی هست و برای همین باید بیشتر به این موضوع توجه بشه.

افراد مناسب برای آنزیم تراپی پوست

سوال اول تو آموزش آنزیم تراپی پوست اینه که چه کسانی برای این روش مناسب هستن؟ به طور کلی آنزیم تراپی برای اینه که شما پوستی جوان و تمیزی داشته باشید. اگر فکر میکنید پوستتون در اثر بالا رفتن سن یا آلودگی محیطی دیگه مثل سابق نیست، شما کیس مناسبی برای این کار هستید. همین طور اگر پوست پرتقالی شکلی دارید یا از آکنه و جوش رنج می برید، آنزیم تراپی میتونه شما رو کمک کنه.

 

تو دوره آموزش آنزیم تراپی تخصصی یاد میگیرید برای موارد دیگه ای مثل کنترل چربی پوست، سم زدایی، سفت کردن و آبرسانی پوست نیز افراد مختلفی برای این مدل از تراپی به کلینیک ها مراجعه می کنن. همین طور کسانی که در اثر افزایش سن، پوستشون موقع خندیدن یا اخم کردن خط افتاده هم می تونن از این روش استفاده کنند. با یک جمع بندی به این نتیجه میرسیم که آنزیم تراپی پوست برای همه افراد مناسب هست.

 

استفاده از آنزیم تراپی تخصصی در مو

آموزش آنزیم تراپی تخصصی شامل مشکلات مو هم میشه، آنزیم تراپی میتونه برای موهاتون هم استفاده بشه. اگر جزء افرادی هستین که همیشه از کدر بودن موهاتون ناراضی هستید، این روش خیلی کمکتون میکنه. حتی میتونه موخوره هایتون رو هم کمتر کنه. چربی پوست سر رو کنترل کنه و کمتر دچار شوره و اگزما های پوستی بشید. خانم هایی که موهاشون رو دکلره و رنگ می کنن، با گذر زمان شاهد زبر و شکننده شدن موهاشون میشن. با آنزیم تراپی تخصصی موهای شما احیا و صاف میشه که نتیجه آن خیلی دیدنیه. اگر شما جلسات آنزیم تراپی رو کامل انجام بدید، کمتر موهاتون ضعیف میشن. چون پروتئین آنزیم ها موها رو سالم میکنه.

آموزش آنزیم تراپی پوست

هر مواد شیمیایی تا یک مدتی اثر داره و به مرور زمان از بین میره. اما آنزیم تراپی پوست از اثر طولانی برخوردار هست. این روش از درمان کاری ساده است. جدیدترین روش برای احیای پوست و مو بوده و یکسری دستگاه هستن که میزان آسیب دیدگی را تشخیص میدن. سپس به میزان آسیبی که دیده از آنزیم تراپی استفاده میشه. به طور کلی کلمه تراپی زمانی استفاده میشه که ماده پروتئینی بتونه به مو یا پوست نفوذ کنه و اون را بازسازی کنه. با آموزش آنزیم تراپی تخصصی میتونید پوست و موی درخشانی رو به مشتریانتون هدیه بدید.

آموزش آنزیم تراپی پوست روند ساده ای داره. به قدری ساده که افراد مبتدی و آرایشگران نیز آن را یاد می گیرند. اما همیشه بهتر است به جاهای معتبر این کار را بسپارید. البته تو دوره آموزش اسکین کر موارد متعدد دیگه ای رو می تونید آموزش ببینید و بصورت تخصصی وارد این حرفه بشید. همواره بیاد داشته باشید استفاده از مواد اولیه درجه یک در کیفیت کار تاثیر زیادی میزاره. مزیت این درمان اینه که شما بعد از احیا مو خود نیاز به قرنطینه ندارید. دیگه لازم نیست که از مواد کراتین قدیمی استفاده کنید یا چند روز موهاتون اتوکشی کنید. شما میتونید بعد از تموم شدن جلسه به فعالیت روزمره خود برسید.

بهترین مزیت های آنزیم تراپی تخصصی

هدف آنزیم تراپی در اینه که پوست شما رو تقویت و بازسازی کنه تا بتونه محیط سالمی رو برای بقیه سلول ها به وجود بیاره که بتوانند زنده بمونن. تو دوره آموزش آنزیم تراپی پوست یاد میگیرید که این روش مثل یه ورزش پوستی میمونه. ماهیچه های صورت رو تمرین میده تا بهتر دیده بشن. سم زدایی از دیگر مزیت های استفاده از این روش درمانی هست. همه پوست ها فارغ از هر نوع پوستی نیاز داره تا سم زدایی بشه.

 

ممکنه شما وقتی جلوی آینه رفته باشید حس کردید پوست صورتتون زیاد سرحال به نظر نمیاد یا دور لب یا چشمتون خط و خطوطی دیدید؛ با آنزیم تراپی پوست شما درمان میشه، شادی و طراوت هم برمیگرده. لایه بردارهای حرفه ای در کنار این روش میتونه خیلی زودتر به شما پوستی پاک و تمیزی هدیه بده. آنزیم تراپی از قوی ترین روش هایی هست که سلول های مرده رو از بین میبره. پوست رو عمیقاً پاکسازی میکنه و در آخر پوست نرم و سفیدی را تحویل میگیرید.

 

درمان بیماری های پوست در دوره آموزش آنزیم تراپی پوست

بیماری های پوستی خیلی شایع هستن. ممکنه شما با در معرض قرار گرفتن نور خورشید، طراوت و زیبایی پوست خودتون از دست بدید. گاهی نیز پیش میاد که رنگدانه های زیادی در بخشی از بافت پوست تجمع می کنن. پسوریازیس و اگزما هم از دیگر بیماری های پوستی هستن که هر کسی در طول زندگی خود ممکنه به آنها دچار بشه، تو آموزش آنزیم تراپی پوست این موارد رو کاملا بررسی می کنیم. استفاده از آنزیم تراپی می تواند بسیار کمک کننده باشه. خوبی استفاده از روش آنزیم تراپی در این است که زمان زیادی از شما نمی گیرد و اثر طولانی مدتی را بر جای میذاره. همچنین می توانید با تکرار جلسات خود، زودتر به نتیجه دلخواهتون برسید.

آموزش آنزیم تراپی پوست

48

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده برای خطوط تلفن اینترنتی، لطفا جهت اطلاع از دوره های آموزشی و یا دریافت نوبت انجام خدمات زیبایی، با شماره 09198020573 تماس بگیرید.

logo