کربن پیل با لیزر

آموزش کمبایند پیل تراپی(کربن پیل با لیزر)

کربن پیل با لیزر یا همون پیلینگ کربن یکی از روش های مناسبی هستش که ما می تونیم برای رفع آسیب پوستیمون ازش استفاده بکنیم.برای اینکه روش های مراقبت از پوست رو یاد بگیریم اول باید با عواملی که باعث آسیب دیدن اون میشن آشنا بشیم؛ شناختن انواع انگل ها، قارچ ها، باکتری ها و درمان اون ها از این موارد هستن. خیلی از مواقع این باکتری ها و بقیه مواردی که اسمشون رو گفتیم باعث آسیب رسیدن به پوستمون میشن و سبب میشن پوستمون کدر و بی حال به نظر بیاد.  بعد از اون ما نیاز به درمان پوستمون پیدا می کنیم. این مقاله بخشی از آموزش اسکین کر مانیا آکادمی می باشد.

کربن پیل توسط لیزر چیه و چه کاربرد هایی داره؟

یکی از بهترین روش های لایه برداری پوست، کربن پیل با لیزر هستش که می تونه خیلی از تیرگی ها و جای جوش ها رو از بین ببره. پیل کربن هالیوودی یکی از بهترین انواع پیلینگ پوست هست که بهترین عملکرد و کم ترین عوارض رو داره.

اینکه پیلینگ تراپی با لیزر چطور انجام میشه یکی از سوال هاییه که خیلی ها می خوان راجع بهش بدونن؛ در واقع می شه گفت این نوع لایه برداری باعث تولید کلاژن و به دنبال اون، شاداب تر شدن پوست می شه. کربن پیل با لیزر، پوست رو لایه برداری می کنه و در واقع همراه با این لایه برداری، سلول های مرده رو از سطح پوست جدا و سلول های جدید رو جایگزین اونها می کنه. بعد از این عمل پوست ما روشن تر و شفاف تر و حتی صاف تر می شه.

تو این روش، اول یه لایه کربن رو روی پوست قرار می دن، این کربن به داخل پوست نفوذ می کنه و بعد از اون عمل لیزر کردن شروع می شه. نور لیزر، به صورت خیلی شدید به داخل کربن ها جذب می شه و باعث تخریب اونها میشه که تخریب این کربن ها، سلول های مرده و چربی های اضافی پوست رو هم از بین می بره. در نهایت این عمل که همون پیلینگ پوست با لیزر یا کربن پیل با لیزر هست، باعث لایه برداری شدن پوست می شه و پوست ما رو به پوستی جذاب تر تبدیل می کنه.

 

ضرر هایی که نور خورشید برای پوست

اشعه ی فرابنفشی که توی نور خورشید وجود داره می تونه باعث پیر شدن زود هنگام سلول های پوستمون بشه که در واقع اگه ما به پوستمون به خوبی رسیدگی بکنیم می تونیم به مقدار زیادی از رسیدن این آسیب ها بهش جلوگیری کنیم. اما وقتی که ما حتی از یک کرم ضد آفتاب هم استفاده نکنیم، این آسیب ها به پوستمون وارد می شه و به درمان نیاز پیدا می کنیم که عمل کربن پیل با لیزر که راجع بهش صحبت کردیم می تونه یکی از بهترین راه های درمان باشه.

 

منافع لایه برداری به کمک کربن

  • پاک سازی

کربنی که توی این روش روی پوست قرار داده می شه توانایی این رو داره که چربی های اضافی و آلودگی ها رو جذب خودش بکنه. همونطور که گفتیم لیزر این کربن ها رو از بین می بره، بنابراین مواد مضر جذب شده درون اون هم از بین می رن.

  • پوسته ریزی

با از بین رفتن ذره های کربن توسط نور لیزر در روش کربن پیل با لیزر، سلول های مرده هم همراه با اون ها از پوست جدا می شن و این باعث شاداب شدن پوست می شه.

  • جوانسازی

جالبه که توی این روش علاوه بر سلول های سطح پوست، سلول های زیری تر هم مورد هدف قرار داده می شن. نتیجه ی این ساخت کلاژن داخل پوست هستش که باعث کم شدن چین و چروک ها و زیاد شدن قوام پوست می شه.

  • از بین بردن چربی پوست و درمان آکنه

گرمایی که از طریق اشعه ی لیزر به پوست منتقل می شه؛ باکتری هایی که اکنه رو به وجود میارن، از بین برن.

*روش کربن پیل با لیزر علاوه بر صورت، روی پوست سینه و ران و پشت هم انجام می شه.

 

عیب های کربن تراپی

بیشتر متخصص ها می گن که عمل کربن پیل عوارض جانبی نداره و اگه متخصص های این رشته انجامش بدن و فرد بیماری یا حساسیتی نداشته باشه، نتیجه بدون عوارض جانبی رقم می خوره. بعضی از مشکل های کربن پیل با لیزر مثل قرمزی و زیاد شدن حرارت بدن هم بعد از عمل سریع از بین می رن و پوست به حالت عادی خودش بر می گرده که این نکته ی خیلی مثبتی هست.

 

هزینه کربن پیل توسط لیزر

قیمت پیلینگ وابسته به فردی هستش که قصد انجام این کار رو داره، چونکه امکان داره فردی به پیلینگ سطحی تر و فرد دیگه ای به پیلینگ عمقی تری نیاز داشته باشه. بنابراین  پزشک فقط بعد از معاینه ی دقیق و بررسی کردن همه ی اشکالات و آسیب های پوستی شما می تونه هزینه رو به شما اعلام بکنه. در صورتی که عمل کربن پیل با لیزر با استفاده از روش درم آبریژن انجام بشه، میشه گفت که هزینه و قیمتش بستگی به اندازه ناحیه ای داره که قراره این عمل روش اعمال بشه.

البته دستمزد پزشک و تعداد جلساتی که این عمل روی صورت انجام می شه هم باید باید در نظر گرفت و اینکه به این موضوع توجه داشته باشید که بیمه، این عمل زیبایی رو تحت پوشش قرار نمیده، چونکه بر این باوره که این عمل یه عمل غیر ضروریه. کلینیک هایی که این عمل زیبایی رو انجام میدن برای تعیین قیمت کارشون معیار های خودشون رو دارن؛ پس پیشنهاد می شه قبل از اقدام به انجام عمل کربن پیل با لیزر، از چند تا کلینیک معتبر قیمت رو بپرسید.

 

 سخن پایانی

این روز ها همه ی ما به زیبایی خودمون اهمیت زیادی می دیم که البته لازم هم هست؛ چرا که زیبا بودن اعتماد به نفسمون رو بالا می بره و کمک می کنه تا راحت تر و بهتر با بقیه ارتباط برقرار بکنیم.

علاوه بر اینکه یه سری شرایطی وجود دارن که به صورت جریان طبیعی روی زیبایی ما تاثیر میذارن، مثل جوش های دوران بلوغ، همچنان راه هایی برای درمانش هم وجود داره؛ مثل همین عمل کربن پیل با لیزر.

زیبایی پوست از مهم ترین عامل های زیبایی چهره ی ماست؛ اگه از پوستمون مراقبت نکنیم دچار آسیب میشه و زیبایی خودش رو از دست میده، و اون موقع هست که باید دنبال راهی برای از بین بردن اونها باشیم.

 

کربن پیل با لیزر

 

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده برای خطوط تلفن اینترنتی، لطفا جهت اطلاع از دوره های آموزشی و یا دریافت نوبت انجام خدمات زیبایی، با شماره 09198020573 تماس بگیرید.

logo