اسکرابر و اولتراتراپی

آموزش اسکرابر و اولتراتراپی انواع پوست‌ها

 

اسکرابر و اولتراتراپی از روش هایی هست که شما میتونید بدون جراحی کردن، پوستی زیبا و شفاف داشته باشید. این دستگاه ها به شما کمک میکنه تا پوست تمیز و صافی را تجربه کنید. اسکین کر یعنی مراقبت ازپوست. شما می تونید با چنین دستگاه‌هایی روتین جدید پوستی برای خود ایحاد کنید. آموزشهای کامل تر رو می تونید تو  دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی مطالعه کنید.

 

یکی از اصول مراقبت از پوست استفاده از لایه بردارهایی هستش که کیفیت خوبی داشته باشن. پوست همیشه در معرض قرار گرفتن یک سری آلودگی های محیطی هستش. همین طور عوامل روانی مانند استرس هم میتونه روی پوست تاثیر بزاره. به همین دلیل بهتره که همیشه پوست خودتون رو با اسکرابر و اولتراتراپی پاکسازی کنید.

 

اسکرابر نام دیگری به نام اتوی صورت هم داره. اسکرابرها میتونن سلول های مرده پوست را از بین ببرند و یک فضای بیشتری برای سلول های جدید باز میکنه تا بهتر رشد کنند و نتیجه آن یک پوست جوان است. اولتراتراپی هم یک درمان پوست بوده که به صورت غیر جراحی و غیر تهاجمی است.

 

اسکرابر نام دیگری به نام اتوی صورت هم داره. اسکرابرها میتونن سلول های مرده پوست را از بین ببرند

روش های مراقبت از پوست با درمان اسکرابر و اولتراتراپی

از جدیدترین روش های درمان و بهترین فناوری لایه برداری را می توان به اسکرابر و اولتراتراپی اشاره نمود. تمام ناخالصی هایی که در پوست خود دارید، با این دستگاه از بین میره. در کلینیک های تخصصی پوست از این روش غیر تهاجمی استفاده میشه.

 

یکی از مزیت های اسکرابر اینه که میشه آنها را در خانه نیز استفاده کرد. اسکرابر میتونه تمام جوش های سر سیاه و آکنه را از پوستتون از بین ببره. هر چه زمان بگذره پوست ما پیرتر میشه. در نتیجه روند جوانسازی طبیعی پوستمون کندتر پیش میره.

 

اما به کمک اسکرابر و اولتراتراپی میشه به فرایندش سرعت بدیم. مثلاً اسکین اسکرابر میتونه تمام منافذ باز رو ببنده و هر چه آلودگی در آن وجود داره رو پاکسازی کنه. وقتی منافذ پوستمون پاک بشه، شاهد درخشندگی بیشتر و کم شدن لکه های پوستمون میشیم.

اسکرابر میتونه تمام جوش های سر سیاه و آکنه را از پوستتون از بین ببره

اصول اسکین کر با اسکرابر و اولتراتراپی

زمانی که شما تصمیم می گیرید از اسکرابر و اولتراتراپی استفاده کنید، بهتره که بدونید دقیقاً این دستگاه چه فرآیندی رو بر روی پوست شما انجام میده؛ اسکین کر همان مراقبت از پوست است. شما می توانید با این دستگاه‌ها بعد از این که سلول های مرده رو پاکسازی کردید، آبرسان و کرم های مخصوص صورت رو بیشتر جذب پوست خود کنید. با این کار تمامی چین و چروک صورت شما از بین میره و پوست شروع به تولید کلاژن میکنه.

 

همچنین تعداد ملانین را نیز کم کرده و در آخر پوستی شفاف و سفت رو به شما هدیه میده. اگر از شل بودن غبغب خودتون ناراحتید با اولتراتراپی میتونید آن را سفت کنید. گاهی شده با لبخند زدن دور لبمون و حتی اطراف چشممان، خط و چین بیفته و الان به دنبال این هستیم  که درمانی برایش پیدا کنیم؛ اولتراتراپی از درمان های غیر جراحی هست که میتونه خیلی تاثیر خوبی بزاره.

افزایش جذب محصولات مراقبت پوستی

تا حالا شده که محصول مراقبت پوستی از بهترین برندها بخرید اما وقتی از آن استفاده کردید، نتیجه که داده مورد رضایت تون نبوده و حتی از آن پیش بقیه شکایت می کنید؟ جالبه نکته مهمی درباره پوست بدونید، تا زمانی که شما منافذ باز و آلوده ای داشته باشید، محصولات مراقبتی بر روی پوست شما تاثیر نمیذاره.

 

با لایه برداری درست مانند  اسکرابر و اولتراتراپی میتونید نتیجه را تغییر دهید. مواد مغذی محصولات مراقبت پوستی نیاز دارند تا به عمق پوست نفوذ کنند. به همین دلیل با اسکین اسکرابر یا اولتراتراپی میتونید مشکلتون رو حل کنید.

روش صحیح استفاده از اسکین اسکرابر برای پوست

درمان با روش های اسکرابر و اولتراتراپی بسیار ساده است. مثلاً برای نتیجه گرفتن از دستگاه اسکرابر باید بدونید که چجوری زاویه درست را روی صورتتون ایجاد کنید. زاویه درست زمانی است که تیغه آن نسبت به صورت، 45 درجه باشه.

 

دستگاه رو باید به طور مداوم در یک جهت روی پوست بکشید. با تکرار این کار پوست از چربی و آلودگی کاسته میشه. هر چه دستگاه اسکین اسکرابر رو به سمت بالا ماساژ بدید، مواد مغذی محصولات هم به خوبی جذب پوستتون میشه.

 

حتماً حواستون باشه که به مدت طولانی اسکرابر را روی صورتتون نگه ندارید. دست باید دائماً در حال حرکت باشه. ثابت نگه داشتن دست باعث میشه که پوست ملتهب و قرمز بشه. شاید براتون سوال باشه که دستگاه هایی مثل اسکرابر و اولتراتراپی برای چه کسایی مناسبه؟ کسانی که پوست خشک و حساسی دارند، بهترین گزینه است.

دستگاه رو باید به طور مداوم در یک جهت روی پوست بکشید. با تکرار این کار پوست از چربی و آلودگی کاسته میشه

آموزش و فرآیند اولتراتراپی 

اولتراتراپی به طور کلی یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی هستش که شما میتونید به راحتی در کلینیک های پوست آن را انجام بدید. در اصل به کمک فناوری فراصوت کلاژن های صورت رو تحریک می کنند. همچنین میشه از این روش برای سفت کردن پوست مثل رفع غبغب استفاده کرد. اسکرابر و اولتراتراپی تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در اولتراتراپی شما میتونید صورت خودتون رو لیفتینگ کنید.

 

همچنین توسط فناوری فراصوت و در کنار یک دمای مناسب بر روی بافت پوست اعمال میشه. در فرآیند اولتراتراپی انقباض در پوست صورت رخ می دهد. همچنین بدون این که آسیبی وارد شود، کلاژن های پوست بهتر میتونند سرعت پیدا کنند.

 

در این پروسه به تدریج شاهد سفت شدن پوستتون خواهید بود. همچنین برای شروع باید پوست خود را با محصولاتی چون میسلار واتر تمیز کنید. سپس با استفاده از کرم بی حسی به مدت 20 دقیقه، پوستتان را بی حس کنید. حالا میتونید این روش از درمان را شروع کنید.

 

مدیریت هزینه‌های پوست با اسکرابر و اولتراتراپی

وقتی که شما از درمان هایی مانند اسکرابر و اولتراتراپی استفاده کنید، در طولانی مدت نیازی به هزینه کردن برای محصولات مراقبت پوستی ندارید. نگهداری از دستگاهی مانند اسکین اسکرابر بسیار آسان است. همچنین با باطری شارژ می شود. همچنین نیازی به تعویض سر در چنین دستگاه هایی وجود ندارد. با مراجعه به کلینیک های پوست و مو میتونید از دستگاه های دیگری چون اولتراتراپی نیز استفاده نمایید.

اسکرابر و اولتراتراپی
آموزش اسکرابر و اولترابی انواع مختلف پوست ها

 

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده برای خطوط تلفن اینترنتی، لطفا جهت اطلاع از دوره های آموزشی و یا دریافت نوبت انجام خدمات زیبایی، با شماره 09198020573 تماس بگیرید.

logo