آر اف rf

حقایقی در مورد آر اف rf

روش آر اف RF  از مدرن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست  به شمار میره که  ایمن و کم‌تهاجمی هست و می‌تونه بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج مطلوبی رو به ارمغان بیاره. در این روش از امواج رادیویی بی خطری استفاده میشه که به لایه‌ی میانی پوست میرن و سبب کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختار پوست میشن. این تغییرات در نهایت باعث بهتر شدن ظاهر و زیبایی پوست شما میشه. انجام این روش یکی از سرفصل های دوره آموزش اسکین کر می باشد که در اینجا به طور اجمالی با این متد و نحوه ی انجامش آشنا میشویم

روش آر اف RF چیست؟

استفاده ازروش آر اف RF یک روش بدون نیاز به جراحی و غیرتهاجمی برای سفت کردن پوست و ضد پیری هست. در طول درمان با این روش، جریان از الکترودهای دستگاه  به پوست شما میره و به بافت‌های زیرحرارت میده تا تولید کلاژن و الاستین را تحریک کنه.  جوان سازی پوست با روش آر اف RF بی خطر و تقریبا بدون عارضه هست. تنها عارضه جانبی شایع درد خفیف تا متوسط ​​در طول درمان هست. صاف کردن پوست با این روش نیازی به زمان استراحت یا مراقبت پوست پس از درمان نداره.

افتادگی پوست، چین و چروک و خط های ریز مشکلات معمولی هستن که از ژنتیک یا آسیب نور خورشید ناشی میشن. با گذشت زمان، کلاژن و الاستین، دو جزء موجود در پوست شما، تجزیه شده و باعث میشن پوست شما خاصیت ارتجاعی خودش رو از دست بده. در طی استفاده از روش آر اف RF، از گرما برای تشویق تولید کلاژن و الاستین جدید استفاده میشه. تولید دوباره این اجزا به رفع چین و چروک و خطوط ریز کمک میکنه و پوست رو سفت میکنه. اینجا ما به آشنایی با روش آر اف RF و نحوه انجام آن پرداختیم.

 

آشنایی با روش آر اف RF و نحوه انجام آن

روش آر اف RF با تاثیر بر بافت زیر لایه بیرونی پوست یا اپیدرم با انرژی فرکانس رادیویی عمل میکنه. این دستگاه  گرما تولید میکنه پس کلاژن جدید درست میشه. این روش همچنین باعث ایجاد فیبروپلازی میشه، فرآیندی که در اون بدن بافت فیبری جدیدی رو درست میکنه و تولید کلاژن رو تحریک میکنه و باعث کوتاه‌تر و کشش فیبرهای کلاژن میشه. در عین حال، مولکول هایی که کلاژن رو می سازن، بدون آسیب باقی می مونن. خاصیت ارتجاعی پوست بالا میره و پوست شل و افتاده سفت میشه.

 

دستگاه آر اف RF چگونه کار می کند؟

در تمام مدت دستگاه  جریان های پشت سرهم رو از نوک الکترود به بافت شما با فرکانس بین 0.3 تا 10 مگاهرتز می فرسته. این فرآیند مقدار رنگدانه ملانین موجود در لایه بیرونی پوست شما رو دور میزنه و درمان رو برای همه انواع پوست و رنگ‌ها موثر میکنه. شما دراین مقاله به آشنایی با روش آر اف RF و نحوه انجام آن دست پیدا می کنید.

مزایای استفاده از این روش

در روش آر اف RF از گرما برای تاثیر به بافت زیر اپیدرم استفاده می‌کنن، بدون اینکه تأثیر منفی بر ظاهر بیرونی پوست بزاره. بعضی از بیماران بلافاصله پس از درمان متوجه سفت شدن پوست میشن. وبقیه بیماران در عرض شش ماه پس از درمان اولیه متوجه نتایج شوند یا قبل از مشاهده اثر، به چندین روش نیاز داشته باشن. به طور کلی و با مراقبت مناسب از پوست، نتایج دو تا سه سال باقی میمونه.

جوانسازی  اطراف چشم

برای کم کردن شلی پوست می تونیم ازاین روش برای روی پلک ها استفاده کنیم. چشم ها در برابر انرژی این دستگاه، با لنزهای تماسی ویژه محافظت میشن. تو بعضی موردا ممکنه که از بی حس کننده موضعی در قسمت اطراف چشم استفاده بشه. جوانسازی دور چشم با روش آراف RF منجر به عدم توقف و بدون خطر عوارض جانبی منفی میشه. پس لازم است آشنایی با روش آر اف RF و نحوه انجام آن رو بیشتر از قبل دنبال کنید.

سفت کردن پوست پیشانی و ابرو

روش آر اف (RF) در بالا بردن خط ابرو موثر هست. این روش پوست رو سفت میکنه تا ابروها رو از خط وسطی مردمک یا مرکز چشم به عقب برگردن. در واقع  به ابرو زاویه طبیعی و حادتری میده.

صاف کردن پوست گونه

شما می تونید پوست شل در ناحیه گونه خودتون رو با این روش سفت کنید.  چین‌های نازولبیال، فرورفتگی‌های دو طرف بینی که معمولاً به‌عنوان خطوط لبخند یا خنده شناخته میشن هم  بهتر میشن. درحقیقت، سفت شدن چین‌های نازولبیال با استفاده از روش آر اف (RF) یکی از بارزترین مشاهداتی است که توسط محققان عنوان شده. برای همین در آشنایی با روش آراف (RF) و نحوه انجام آن بسیار به این نوع استفاده خیلی بر می خورید.

هدیه دادن جوانی به پوست بدن با آر اف RF

روش آر اف (RF) رو می تونیم در مناطقی از بدن به غیر از صورت از جمله گردن، شکم، بازوها، ران ها، زانوها و باسن به استفاده کنیم. برای جوان شدن پوست گردن، دستگاه به دلیل نازک بودن پوست در این قسمت، در دمای پایین‌تر از حد معمول کار میکنه. استفاده از آراف (RF)  در شکم، ران ها و باسن  یک روش موثر برای جوانسازی این ناحیه ها هست و حتی در کاهش شلی پوست در دوران پس از بارداری بسیار قابل توجه است.

عوارض های استفاده از این روش

روش آر اف (RF) عوارض جانبی بسیار ناچیزی رو داره ولی در هر صورت تقریباً در همه مطالعات هیچ عارضه جانبی دائمی پس از درمان گزارش نشده .

درد

در آشنایی با روش آر اف (RF) و نحوه انجام آن باید بدونید که استفاده از آر اف (RF) در اوایل درد زیادی ایجاد می‌کرد که مراکز انجام رو مجبور به استفاده از آرام‌بخش با بیهوشی می‌کرد.  اما امروزه با گذشت زمان و بالا رفتن تجربه در استفاده از آراف (RF)، متخصصان پوست متوجه شدن که کم کردن فرکانس رادیویی باعث کاهش درد میشه و در کنارش نه تنها تاثیرش کمتر نمیشه بلکه نتایج مؤثرتری رو هم میده.

ادم

ادم یا تورم یکی دیگر از عوارض جانبی ناشی از روش آر اف (RF) است. انتظار میره تورم تا 24 ساعت پس از درمان ادامه پیدا کنه، اگرچه برخی از بیماران ممکنه که تا یک هفته ادم را تجربه کنند.

و اما در آخر

روش آر اف RF  از مدرن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست به شمار میره که ایمن و کم‌تهاجمی است و می‌تونه بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج مطلوبی رو به ما هدیه بده. در اینجا سعی کردیم به آشنایی با روش آر اف RF و نحوه انجام آن بپردازیم

آر اف rf

2 مورد نظر

  • سلام،
    می خواستم ببینم هزینه ی دوره ها به ه صورت هست؟

    • سلام عزیزم
      برای آگاهی از هزینه دوره ها و هر سوالی که در رابطه با کلاس ها دارید میتونید همه روزه از 10 صبح با شماره 90007009 تماس بگیرید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده برای خطوط تلفن اینترنتی، لطفا جهت اطلاع از دوره های آموزشی و یا دریافت نوبت انجام خدمات زیبایی، با شماره 09198020573 تماس بگیرید.

logo