آبرسانی به پوست

آبرسانی به پوست

یکی از مهم­ترین راه­ها برای داشتن یک پوست سالم و شاداب تلاش برای حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست هست. این موضوع باعث شده خیلی از خانم­ها و حتی آقایون به این فکر بیفتند که با روش­های مختلفی پوست صورت خودشون رو آبرسانی کنن. این وسط ممکنه خیلی از اوقات درگیر عده­ای سودجو بیفتند و برای مثال محصولاتی که برای پوست هیچ فایده­ای نداره رو تهیه کنند. فارغ از فایده، گاهی بعضی از محصولات زیبایی پوست باعث میشن پوست بدتر حساس بشه و برگردوندن اون به حالت اول خیلی سخت باشه.

برای همین اگه قصد دارید به صورت اصولی به پوستتون برسید و آبرسانی به پوست رو با روش­هایی صحیح انجام بدین، حتماً این مطلب را تا آخر بخونید:

اهمیت آبرسانی به پوست

اول از همه نیازه که بگیم پوست کم آب و پوست خشک با هم فرق دارند. خشکی پوست به چربی طبیعی پوست برمی­گرده و کم آبی برای کم بودن مقدار آب پوسته. پوست خشک ممکنه کاملاً سالم و طبیعی باشه و با داشتن روتین خاص خودش می­تونه خیلی هم شاداب باشه اما کم آبی یه مشکل پوستیه که باید رفع بشه.

پوست به دلیل­های مختلفی ممکنه دچار کم آبی بشه. برای مثال ممکنه دلایلی مثل کم آب خوردن، زیاد قرار گرفتن در مقابل نور خورشید، افزایش سن و… پوست رو کم آب کنند. کم آبی می­تونه خیلی سن پوست رو بیشتر نشون بده و شادابی و طراوت اون رو بگیره. برای همین خیلی مهمه که با روش­هایی که در توان شماست به فکر آبرسانی به پوست باشید.

آبرسانی به پوست با روتین صحیح

یکی از ساده­ترین راه­ها که برای آبرسانی به پوست خیلی موثره اینه که یک چیزهای معمولی و ابتدایی رو به روتین روزانه خودتون اضافه کنید. با همین کارهای کوچیک هر روزه، می­تونین خیلی خوب پوست رو آبرسانی کنید:

  1. روزی 8 تا 9 لیوان آب بخورید؛
  2. بیش از حد نوشیدنی­های کافئین دار مصرف نکنید؛
  3. از دخانیات مثل سیگار، قلیان و… دوری کنید؛
  4. سعی کنید به صورت منظم ورزش کنید؛
  5. سبزیجات و میوه­های بیشتری رو در برنامه غذاییتون جا بدید.

آبرسانی به پوست با کرم­های آبرسان

گاهی ممکنه داشتن یک روتین زندگی سالم به تنهایی برای آبرسانی پوست کافی نباشه. برای همین خیلی اوقات نیازه که از محصولاتی به عنوان مکمل آبرسان پوست استفاده کنیم. بعضی از کرم­ها در صورتی که از یک برند معتبر باشن می­تونن به آبرسانی هر چه بهتر پوست کمک کنند.

کافیه که آبرسان مناسب پوست رو انتخاب کنین و به صورت منظم و صحیح از اون استفاده کنین. بعد از مدتی استفاده منظم می­تونید به خوبی به تأثیرات اون روی شادابی پوستتون پی ببرین.

آبرسانی به پوست با پاکسازی

پاکسازی صحیح هم می­تونه کمک کنه تا به خوبی پوست رو آبرسانی کنیم. البته این پاکسازی باید کاملاً حرفه­ای و در یک مرکز معتبر و تخصصی انجام بشه. چون که در خدمات پاکسازی حرفه ­ای شما می­تونید بهترین روش­های آبرسانی رو هم دریافت کنید. در پاکسازی صحیح، بسته به نوع پوست شما بهترین روش آبرسانی به کار گرفته میشه و بعد از انجام خدمات، شما به خوبی می­تونید شادابی و طراوت پوست رو بعد از جلسه اول احساس کنین.

آبرسانی به پوست با روش هیدرودرم

یکی دیگه از روش­های خیلی خوب برای آبرسانی پوست که در مراکز تخصصی زیبایی انجام میشه روش هیدرودرم هست. به غیر از روش پاکسازی، روش هیدرودرم هم می­تونه یک روش صحیح برای آبرسانی به پوست و شادابی اون به شمار بیاد. در روش هیدرودرم پوست به صورت همزمان سه روش درمانی مختلف و موثر رو دریافت می­کنه.

در واقع پوست به خوبی لایه برداری میشه، با سیستم وکیوم در معرض ماساژ کششی قرار می­گیره و با به روزترین تکنیک­ها آبرسانی میشه. برای همین این روش رو هم میشه برای اون دسته از افرادی که دوست دارند خیلی زود پوست خودشون رو مرطوب و شاداب ببینند یا اون افرادی که به دلیل بی آبی پوست یا بالا رفتن سن دچار چین و چروک شدن و به دنبال راهی برای حذف این چین و چروک­ها هستن خیلی عالی دونست. این روش برای انواع پوست قابل اجراست و باعث میشه که پوست به طور عمیق آبرسانی بشه و علائم پیری رو در اون متوقف کرد.

دلایل تشخیص نیاز به آبرسانی پوست

در صورتی که علائم زیر رو در پوستتون می­بینید به معنای اونه که پوست شما دهیدراته شده و باید با روش مناسبی اون رو آبرسانی کنین:

1. اگر پوستتون دچار خارش شده

معمولاً پوست­های کم آب بعد از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید دچار خارش میشن. همچنین این پوست­ها زمانی که در هوای خیلی سرد یا خیلی گرم قرار بگیرن هم به خاطر کم آبی با خارش رو به رو میشن. معمولاً به دنبال این خارش، پوست هم دچار پوسته پوسته شدن میشه.

2. اگه پوست شما خیلی حساسه

گاهی وقتا حساسیت بیش از حد پوست به دلیل خشکی و کم آبی اونه. با از بین رفتن سد حفاظتی پوست، قدرت محافظت اون در مقابل عوامل آسیب زننده خیلی پایین میاد. برای همین میکروب­ها و آلودگی­ها به راحتی به پوست راه پیدا می­کنن و این حساسیت بیشتر میشه.

3. اگه پوست افتاده و خسته­ ای دارین

خستگی و افتادگی پوست هم می­تونه راه دیگه­ای برای تشخیص کم آبی پوست باشه. کم آبی پوست باعث میشه بعضی از فعالیت­های روتین پوست مثل تقسیم سلول با اختلال رو به رو بشه. برای همین سلول­های مرده با جمع شدن در لایه شاخی خارجی پوست باعث میشن پوست کدر بشه و منافذ بسته بشن.

4. اگه چین­ و چروک­هایی ریز روی پوستتون دارین

کافیه با دو انگشت فشاری به گونه اتون بیارین. اگه بعد از رها کردن، خطوط ریزی باقی موندن و سریع پوست نتونست خودش رو به حالت اول برگردونه به احتمال خیال زیاد پوست شما به آبرسانی نیاز داره.

حرف آخر

 

در این مطلب سعی شد روش­های ساده­ای برای آبرسانی به پوست معرفی بشن. اگه دوست دارین  روشهای سریع و تأثیرگذار مثل هیدردرم یا پاکسازی رو برای آبرسانی خیلی خوب پوستتون آموزش ببینید کافیه سری به دوره تخصصی اسکین کر مانیا آکادمی بزنین.

همچنین می تونید مقاله اسکین کر یعنی چی رو مطالعه کنید تا با تفاوت های اسکین کر خانگی و حرفه ای بیشتر آشنا بشید.

این مرکز یکی از حرفه­ ای­ترین مراکز زیبایی پوست به شمار میاد. شما می­تونید در این مرکز انواع روش­های حرفه­ای آبرسانی پوست رو زیر نظر بهترین متخصصین پوست، با بهترین متریال و دستگاه­ها و با مناسب­ترین قیمت دریافت کنین.

آبرسانی به پوست

48

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده برای خطوط تلفن اینترنتی، لطفا جهت اطلاع از دوره های آموزشی و یا دریافت نوبت انجام خدمات زیبایی، با شماره 09198020573 تماس بگیرید.

logo