پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر

پاکسازی پوست با استفاده ازکلینزر و تنظیم کننده ph

پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph چی هست و چگونه انجام میشه؟ بعد از پایان رسیدن یک روز طولانی هیچ چیزی نمیتونه به اندازه پاکسازی صورت به ما حس نشاط و شادمانی بده. همه ما خواهان یک پوستی شفاف و درخشان هستیم و به خوبی نیز به این موضوع واقفیم ‌که از بین بردن هرگونه کثیفی و آرایش از روی پوست اجازه تنفس، ترمیم و تجدید دوباره اون رو فراهم میکنه.

در این مقاله از آموزش پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph با ما همراه باشین که یکی از آموزش های کلیدی ما در دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی هست و به طور کامل به شما عزیزان آموزش داده میشه.

علاوه بر این شما می تونید در مقاله ۱۰ نکته طلایی برای سلامتی پوست نکات جامعی در رابطه با مراقبت های پوستی به دست بیارید. توجه داشته باشید استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی در درجه اول یکی از اولویت های همه ما برای داشتن پوستی سالم و شاداب هست. اما بسیاری از افراد نمیدونن که شیوه استفاده از این محصولات در سلامتی پوست بسیار حائز اهمیت هست. به همین خاطر ما تصمیم داریم با معرفی و آموزش پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph شما دوستان را در این راه راهنمایی کنیم. این مقاله یکی از موارد آموزش اسکین کر هست که می بایست با اون آشنا باشید.

پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph و نحوه استفاده از ژل های پاک کننده

یکی از انواع کلینزر ها و تنظیم کننده ph میتونیم به ژل‌های پاک‌کننده اشاره کنیم که برای پاکسازی سطح پوست به طور عمیق به تولید رسیدن. ژل‌های پاک‌کننده به صورت شفاف بوده و همانطور که از اسمش مشخصه قوام ژل مانندی دارن. پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph که همان ژل های شوینده هستند به این صورته که در وهله اول ژل شوینده متناسب با پوست خودتون و انتخاب کنید و پوست صورت خودتون رو با آب کمی خیس کرده و مقداری از ژل شستشو و به روی پوست بمالید و ماساژ بدید.

بعد از چند دقیقه صورت خودتونو آبکشی کنید. شما می تونید برای از بین بردن چربی های اضافه پوست و همچنین باکتری های حاصل از آکنه و جلوگیری از مسدود شدن منافذ سطح پوست از این پاک کننده‌های ژل استفاده کنید. این کار به مراقبت از پوستتون کمک می کنه

با فوم های پاک کننده آشنا شوید

فوم های پاک کننده یکی دیگه از کلینزر های تنظیم کننده صورت هستن که معمولاً به صورت ژل و یا کرم یافت میشه. در این مقاله آموزش پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph ما به شما میگیم که این ماده شوینده برای انواع پوست های مختلط محصولی عالی هست.

یک پاک کننده بسیار قوی برای از بین بردن چربی های روی پوست که نحوه استفاده از اون در پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph  اینجوریه که پس از تموم شدن یک روز طولانی بعد از استفاده از آرایش سنگین و یا کرم ضد آفتاب میتونید در وهله اول پوست صورت را با آب گرم خیس کنید و فوم شستشو دهنده رو به آرامی بر روی صورت ماساژ دهید.

بعد از گذشت چند دقیقه کف پاک کننده را کامل با آب گرم شسته و صورت خودتون رو با حوله خشک کنید. بهتره بعد از اتمام کار از یک مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست صورت خشک نشه.

پاک کننده های صورت بر پایه روغن 

شاید این تصور و داشته باشید که پاک کننده های روغنی که یکی دیگر از انواع کلینزر ها هستند روش منطقی برای از بین بردن چربی های پوست صورت نباشه. اما این شوینده برای از بین بردن تمام کثیفی های به کار گرفته میشه که باعث مسدود شدن منافذ پوست شدن که میتونیم به آرایش های ضد آب اشاره کنیم. در آموزش پاکسازی پوست با استفاده ازکلینزر یاد می گیرید که این پاک کننده برای انواع صورت های چرب، خشک، مختلط، پوست های پیر و پوست های حساس طراحی شده و تنها لازمه که چند قطره از روغن و به کف دست بریزید و به پوست صورتتون بمالید.

دقت کنید پوست صورت قبل از زدن مواد شوینده حتماً باید مرطوب باشه. حالا از نوک انگشتتون استفاده کنید و روغن رو به صورت دایره ای بر روی پوست ماساژ بدید و بعد از چند دقیقه با آب ولرم بشویید و پارچه‌ای مرطوب تمیز کنید. در پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph پیشنهاد می کنیم در آخر از مرطوب کننده پوست نیز استفاده کنید.

پاک کننده های خاک رس با قدرت جذب بالا

حتما برای یکبار هم که شده همه شما از ماسک های خاک رس استفاده کردین. یکی دیگه از نکات قابل توجه در حوزه پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر استفاده از پاک کننده های خاک رس هست که از بین رفتن چربی های اضافی پوست و پاکسازی منافذ پوست کمک میکنه. نحوه استفاده از این مواد شوینده طبیعی نیز این جوریه که مقداری از مواد رو به پوست مرطوب خود ماساژ داده و اجازه بدید ۲۰ دقیقه بمونه و بعد با آب ولرم بشویید.

استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph و بالم های پاک کننده صورت

یکی از ساده ترین روشهای پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر استفاده از انواع بالم های پاک کننده است که به راحتی بر روی پوست حرکت کرده و تمام رنگدانه های حاصل از مواد آرایشی و تو خودش حل میکنه و شما میتونید به راحتی یک پوست نرم و لطیف و به دور از آلودگی داشته باشید.

این محصول برای کسایی خوبه که دوست دارن از پاک کننده ساده و بدون آب استفاده کنن. مقداری از پوستو به بالم آغشته کنید و بعد از اون به آرامی ماساژ دهید تا تمام مواد اضافی از روی پوست و به خودش جذب کنه. حال میتونید بعد از چند دقیقه صورت خودتون رو با یک دستمال پاک کنید و یا با آب بشویید.

با میسلارواتر بیشتر آشنا شوید

آخرین موردی که در پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph یاد می گیرید اینه که پاک کننده های میسلار بسیار ملایم و بدون الکل و مناسب برای تمام پوست ها هستند. این پاک کننده از خواص درمانی نیز برخوردار هستن.

اگر می خواهید که نتیجه بهتری بگیرید ما پیشنهاد می کنیم که از پنبه های بزرگ که در دارو خانه‌ها نیز هستند استفاده کنید. پنبه رو با میسلار آغشته کنید و روی صورتتون بکشید تا تمام آرایش های صورت به خوبی پاک بشن. بهتره از تکنیک فشرده کردن هم استفاده کنید. مواد رو به صورت قبل از پاک کردن آرایش چشم تون رو به آرومی فشار داده و چند ثانیه نگه دارین تا مثل اهنربا تمام مواد آرایش و از روی پوست پاک کنه. ممنونم با پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر و تنظیم کننده ph کنار ما بودین. این مورد یکی از آموزشهایی هست که تو جزوه اسکین کر بهش اشاره کرده بودیم.

پاکسازی پوست با استفاده از کلینزر

48
48
48
48

2 مورد نظر

  • سلام.
    من چند وقتی هست که با سایت خوبتون آشنا شدم. خیلی به کار زیبایی و خدمات پوست مو علاقه دارم.
    ممنون از مقاله ها و اموزش های مفیدتون.

    • سلام عزیزم
      خوشحالم که مقالات سایت رو دوست داشتی، ما رو هر روز دنبال کن، کلی مقاله و مطلب جدید میذاریم.

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده برای خطوط تلفن اینترنتی، لطفا جهت اطلاع از دوره های آموزشی و یا دریافت نوبت انجام خدمات زیبایی، با شماره 09198020573 تماس بگیرید.

logo