آموزش پلاژن تراپی

آموزش پلاژن تراپی به زبانی ساده

اگه آثار پیری روی پوست، شما رو نگران کرده، می تونید با استفاده از روش پلاژن ترابی به سادگی به پوستی جوون و شاداب برسین. در اینجا، آموزش پلاژن تراپی رو برای شما آوردیم تا با آشنایی از مراحل اون و مزایایی که داره، بتونین بهترین تصمیم رو برای انجامش بگیرین.

این آموزش یکی از مواردی هست که در دوره آموزش اسکین کر بطور کامل آموزش داده میشه

پلاژن تراپی چیه؟

این ​​یه سیستم زیبایی شناسی پزشکی پیشرفتست که از فناوری های پیشرو توی این صنعت برای بازسازی پوست، کاهش چربی، سفت کردن پوست، شکل دادن به صورت V و و از بین بردن افتادگی پوست استفاده می کنه. آموزش پلاژن تراپی می تونه به شما کمک کنه تا به راحتی، به بهترین عملکرد برسین.

فناوری VoluDerm HE از میکرو پین‌های ظریف و RF برای افزایش حجم پوست صورت و سایر نواحی ظریف، مثل دست‌ها و بازوها استفاده می‌کنه. می شه گفت، درمان با دستگاه Pollogen LEGEND موثر و سریع با کمترین درده. این روش، برای هر نوع پوست و رنگی مناسبه و طی یه درمان ساده و در کمترین زمان انجام می شه که در آموزش پلاژن تراپی به اون اشاره می شه.

آموزش پلاژن تراپی موثر

هنگام پلاژن تراپی، درمانگر گلیسیرین رو بر روی ناحیه ای که این روش درمان، به کار گرفته می شه، استفاده می کنه. گلیسیرین، برای اطمینان از اینه که درمان بدون درد انجام می شه. گلیسیرین پوست را تسکین می ده و از احساس گرمای فوقانی پوست جلوگیری می کنه. بنابراین، در آموزش پلاژن تراپی ، خواهید دید که گرمایی احساس نمی شه، اما نفوذ در پوست وجود داره.

در این شرایط، به بیمار گفته میشه که وقتی احساس درد یا گرما داره، به درمانگر اعلام کنه. این یک روش درمانی راحت و کاملا آرام بخشه که می تونه لذت جوونسازی پوست رو دو چندان کنه.

البته توجه کنین که بعد از درمان، قرمزی جزئی در ناحیه تحت درمان وجود داره. شما می تونین نتایج رو در اولین درمان، مشاهده کنین، اما در آموزش پلاژن تراپی گفته میشه که بهتره حداقل، شش مرحله درمان رو داشته باشین تا بتونین بهترین نتایج رو مشاهده کنین. این روش درمان رو به کسانی که می خوان جوونسازی رو بدون درد احساس کنن، به شدت توصیه می کنم.

در نظر بگیرین که تمامی نسخه های دستگاه های پلاژن تراپی، تجربه کاربری شگفت انگیز و کارایی و ایمنی اثبات شده ای دارن. مدل های دستگاه، طبق الزامات مقرراتی و استانداردها در مناطق مختلف،تفاوتای جزئی دارن.

کارای لازم برای درمان با پلاژن تراپی

اگه به دنبال روشای مناسب در آموزش پلاژن تراپی هستین، در ابتدا لازمه بدونین که بیمار برای آماده شدن برای درمان چه کاری باید انجام بده. اولین نکته اینه که بیمار، حتما قبل از درمان، از آفتاب سوختگی دوری کنه. چون روی پوست برنزه، نمی شه پلاژن تراپی انجام داد. اصول مهمی درباره کارایی که پیش از این درمان باید انجام بشه وجود داره که عمدتا درمانگر اونا رو گوشزد می کنه.

پروتکل درمان چیه؟

معمولاً یه سری درمان در آموزش پلاژن تراپی توصیه می‌شه، اما می‌ تونین درمانای بیشتری رو برای بهبود بیشتر چین و چروکا یا اسکار شدید آکنه انجام بدین. درمان معمولاً با فاصله یه ماهه انجام می ‌شن. باید بدونین، مادامی که طبق دستورات درمان رو دنبال کنید، روشی ایمن دارین که بدون ضرر بوده و آسیبی به پوستتون وارد نمی کنه. این روشی تایید شدست.

مدت زمان پلاژن تراپی

در آموزش پلاژن تراپی گفته می شه که اگر قراره فقط یه ناحیه کوچک درمان بشه، ممکنه چند دقیقه طول بکشه. اما برای درمان کامل صورت، تقریبا 20 تا 30 دقیقه زمان می بره. دقت داشته باشین که آرایش، بعده این روش درمانی، توصیه نمی شه. شما می تونین از محلولای استریل استفاده کنین و حداقل24 ساعت بعد درمان، برای استفاده از محصولای آرایشی صبر کنین.

فناوری پلاژن تراپی

آموزش پلاژن تراپی ، به شما کمک می کنه تا به سادگی بتونین مراحل درمان رو پشت سر بزارین و پوستی جذاب و جوون داشته باشین. پس از درمان ممکنه اریتم (قرمزی) و ادم خفیف (تورم) در ناحیه تحت درمان رو تجربه کنین. روز بعد، پوسته هایی تشکیل می شن و به تدریج در عرض 2-5 روز، تمامی این علائم، از بین میرن.

فناوری Pollogen از مکانیسم نفوذ هوشمند استفاده می کنه که حداقل درد رو داره. الکترودا قبل از نفوذ به پوست، انرژی RF رو ایجاد می کنن و بنابراین به جای نفوذ مکانیکی، به آرومی به بافت نفوذ می کنن. بنابراین، در آموزش پلاژن تراپی ، نیز مشاهده می کنین که در بیشتر موارد، نیازی به بیهوشی نیست.

فنآوری بازسازی مجدد POLLOGEN RFF

فناوری پیشرفته و ایمن POLLOGEN RFF ،صورت و گردن را جوان می کنه و ظاهری شاداب رو با کمترین ناراحتی و درد ایجاد می کنه. هدف این درمان،  رفع خطوط ریز و بازسازی پوست و بهبود ظاهر اسکاره. در طول درمان، فناوری بازسازی RF-First ، پالسای مختصری از جریان‌های الکتریکی رو از طریق الکترودای مخروطی شکل منتشر می‌کنن تا نقاطی به اندازه سر سوزن را از بین ببرن تا پوستی جدید، سالم و جوون‌تر تولید شه که در آموزش پلاژن تراپی به اون توجه می شه.

زیباسازی با پلاژن تراپی

شما می تونین با استفاده از روش پلاژن تراپی، برای از بین بردن خطهای چین و چروک صورت استفاده کنین و به راحتی به پوست صورت خودتون، اکسیژن سازی داشته باشین. همچنین کشش طبیعی عضله های صورت و بدن رو تقویت می کنین.

در آموزش پلاژن تراپی بهتون گفته میشه اگه نگران آثار زخم، جای جوش و آکنه هستین، می تونین با خیال راحت از این روش استفاده کنین. با جمع شدن بافت پوست و محکم تر شدن اون، می تونین پوستی شاداب و جوون داشته باشین.

ضمن اینکه، پلاژن تراپی، برای درمان سلولیت هم موثره و می تونه به راحتی، آلودگی های چربی و محیط رو از روی پوست شما برداره. این باعث می شه تا عضلات بدن، با فعال سازی دینامیکی، به خوبی مستحکم بشه.

مکانیزم پلاژن تراپی

در ابتدا در آموزش پلاژن تراپی باید در نظر داشته باشین که دستگاه پلاژن از سَری‌ های یک ‌بار استفاده می کنن که با روشی بهداشتی و ایمن، کار پاکسازی و جوونسازی پوست رو به همراه داره. این سَری‌های یک ‌بار مصرف در هر بار استفاده و در روند سه مرحله‌ای پلاژن تراپی عوض می شن و سری ‌های نو و استفاده نشده، روی دستگاه قرار می‌گیرن.

آموزش پلاژن تراپی

 

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده برای خطوط تلفن اینترنتی، لطفا جهت اطلاع از دوره های آموزشی و یا دریافت نوبت انجام خدمات زیبایی، با شماره 09198020573 تماس بگیرید.

logo