آموزشگاه اسکین کر در تهران

آموزشگاه اسکین کر در تهران باید چه خصوصیاتی داشته باشه؟

به دنبال  آموزشگاه اسکین کر در تهران هستید و می خواید آموزشگاه های مختلف رو با هم مقایسه کنید؟ یه آموزشگاه اسکین کر خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشه و چه مواردی رو آموزش بده؟ این روزها فرهنگ مراقبت و رسیدگی به پوست خیلی بیشتر شده و این وسط خانم­ها و حتی آقایون زیادی به فکر سالم نگه داشتن پوست خودشون هستند. برای همین روز به روز تعداد افرادی که برای مراقبت از پوست خودشون به مراکز معتبر اسکین کر مراجعه می کنند بیشتر میشه. پس اگه به دنبال یک شغل با درآمد عالی هستید و البته به شغل اسکین کر هم علاقه دارید این مطلب رو به هیچ عنوان از دست ندید.

چون که در این مطلب بیشتر در مورد مزایای شغل اسکین کر، گذروندن دوره اسکین کر و بهترین آموزشگاه اسکین کر در تهران صحبت می کنیم:

مزایای شغل اسکین کر

شغل اسکین کر یکی از جذاب­ترین شغل­هایی هست که شما میتونین داشته باشین. در واقع این حرفه می­تونه یک شغل مورد علاقه برای هر کسی باشه.  اگر نمی دونید اسکین چی هست می تونید مقاله ی اسکین کر یعنی چی !؟ رو مطالعه کنید، مزایای این شغل باعث شده خیلی این روزها محبوب باشه. در ادامه با هم چند مورد از مزایای این شغل رو بررسی می­کنیم:

  1. بعد از گذروندن دوره های اسکین کر در یک آموزشگاه اسکین کر در تهران شما به راحتی می­تونید مرکز تخصصی خودتون رو راه اندازی کنید و به شکل مستقل به کار مشغول بشید.
  2. شغل اسکین کر میزان درآمد متغیری داره که البته شما در صورت داشتن تخصص بالا خیلی راحتی می­تونید از این راه به درآمد خیلی خوبی برسید.
  3. این شغل جذابیت­های خاص خودش رو داره و این که حال پوست افراد مختلف رو خوب کنید باعث میشه خود شما هم حس آرامش و رضایت خیلی بیشتری از شغل خودتون داشته باشید.
  4. هزینه راه اندازی مرکز اسکین کر خیلی بالا نیست و شما می­تونید با یک سرمایه اندک کارتون رو شروع کنید و کم کم به وسایل و تجهیزات مورد نیازتون اضافه کنید.
  5. با وجود این که این روزها افراد بسیاری به فکر مراقبت از پوست خودشون هستند اما هنوز تعداد اسکین کرهای حرفه ای زیاد نیست و شما خیلی راحت می تونید با پشتکار و تلاش به یک جایگاه خیلی خوب در زمینه کاری خودتون دست پیدا کنید.

 

اهمیت انتخاب بهترین آموزشگاه اسکین کر در تهران

برای تبدیل شدن به یک اسکین کر خوب و حرفه­­ ای مهم­ترین چیز پیدا کردن یک آموزشگاه اسکین کر در تهران هست. در واقع شما باید قبل از هر چیزی خوب آموزش ببینین. هیچ چیز به اندازه یک آموزش حرفه­ ای نمیتونه شما رو در این حرفه قوی کنه. برای همین انتخاب یک آموزشگاه خوب میتونه خیلی مهم باشه. در ادامه با هم چند دلیل اهمیت بهترین آموزشگاه اسکین کر در تهران رو با هم بررسی میکنیم:

  1. صرفه جویی در وقت

انتخاب یک آموزشگاه اسکن کر در تهران که خوب آموزشتون بده باعث میشه از همون اول خیلی حرفه­ای آموزش ببینین و با آموزش­های معمولی وقت خودتون رو تلف نکنین، برای همین به جای گذروندن چند دوره در آموزشگاه­های مختلف می­تونین در یک آموزشگاه حرفه­ای، یک آموزش خیلی کامل رو بگذرونین.

برای همین خیلی مهمه که از همون اول یک آموزشگاه حرفه­ ای رو برای آموزش انتخاب کنین.

  1. افزایش دانش و آگاهی

شما میتونید در یک آموزشگاه اسکین کر خوب، دوره­ای رو بگذرونین که شما رو از نظر دانش اسکین کر خیلی قوی کنه. در واقع در یک دوره درست و حسابی شما چیزهایی رو یاد میگیرین که ممکنه در هیچ دوره دیگه­ ای به اون­ها کوچکترین اشاره­ ای هم نشه. پس قطعاً با گذروندن یک دوره خوب، شما می­­تونین با دانش و اطلاعات کاملی که به دست آوردین خیلی پرقدرت و قوی آماده شروع کار باشین.

پیشنهاد می کنم مقاله آموزش اسکین کر رو طالعه بکنید تا با سرفصل های آموزشی این دوره آشنا بشید.

  1. افزایش اعتماد به نفس

یک دوره خوب و حرفه­ای در یک آموزشگاه عالی باعث میشه شما از نظر اطلاعات اسکین کر خیلی غنی بشین و قطعاً این موضوع اعتماد به نفس شما رو برای شروع کار خیلی بالا می­بره. برای همین خیلی راحت­تر می­تونین کارتون رو شروع کنین و با روحیه خوبی که به واسطه اعتماد به نفستون دارین خیلی زود مراجعه کننده­های زیادی رو به سمت خودتون جذب کنین.

  1. حفظ روحیه

شرکت در دوره ­های مختلف و نرسیدن به یک آگاهی و تسلط خوب برای شروع کار، میتونه حتی قبل از راه اندازی کسب و کارتون شما رو دلزده کنه. انتخاب آموزشگاه­های حرفه­ ای، پرداخت هزینه­ دوره ­های مختلف و صرف زمان برای هر یک از اون­ها باعث میشه که خیلی زود روحیه خودتون رو از دست بدین و برای ادامه دادن اشتیاقی نداشته باشین.

این در حالیه که با انتخاب بهترین آموزشگاه اسکین کر فرصتی برای ناامیدی وجود نداره چون که خیلی زود آموزش میبینن و بعد هم میتونین به راحتی کارتون رو شروع کنین.

  1. صرفه جویی در هزینه

شما میتونین با انتخاب یک آموزشگاه خوب در هزینه­ ها هم صرفه جویی کنین. شاید خیلی در وهله اول هزینه دوره­های یک آموزشگاه حرفه­ای بالا به نظر بیاد اما اگه فکرشو کنین شما با یک دوره خوب میتونین همه چیز  رو یاد بگیرین در حالی که شاید چندین دوره معمولی رو شرکت کنین و آخر سر هم هزینه خیلی زیادی رو پرداخت کنین بدون این که کاملاً در این حرفه مسلط شده باشین.

با یک دوره خوب شما میتونین زود کسب و کارتون رو راه بندازین و به درآمد برسین. برای همین میشه گفت پیدا کردن یک آموزشگاه خوب یک سرمایه گذاری هوشمندانه به شمار میاد.

  1. جلب اعتماد مراجعه کنندگان

گذروندن دوره در یک آموزشگاه معتبر، میتونه در جلب اعتماد مراجعه کننده ­ها هم خیلی موثر باشه. در واقع وقتی مراجعه کننده بفهمه که شما در یک آموزشگاه حرفه ­ای و معتبر آموزش دیدین خیلی راحت­تر به شما اعتماد می­کنه. برای همین زودتر در کار خودتون جا میوفتین و شناخته میشین.

 

دوره آموزش اسکین کر در تهران

برای شروع شغل اسکین کر باید اول از همه به فکر شرکت در یک دوره حرفه ای آموزش اسکین کر در معتبرترین آموزشگاه اسکین کر در تهران باشید. در صورت انتخاب یک آموزشگاه معتبر، قطعاً شما همه چیزهایی که باید برای فعالیت در این زمینه بدونید رو یاد می­­گیرید. در واقع به محض تموم شدن دوره، می­تونید کسب و کار خودتون رو راه بندازید.

اما همونطور که گفتیم این دوره رو باید در یک آموزشگاه معتبر بگذرونید. این روزها خیلی از آموزشگاه­ها با وجود هزینه­های بالایی که برای دوره­های خودشون در نظر می­گیرند نکات اصلی رو به شما نمیگن و شرکت در این دوره­ها شما را به یک اسکین کر تراپیست حرفه­ای تبدیل نمی­کنه. برای همین از اونجایی که دارید وقت و هزینه صرف می­کنید حتماً برای این کار یک آموزشگاه معتبر اسکین کر در تهران رو پیدا کنید.

نکاتی برای انتخاب بهترین آموزشگاه اسکین کر در تهران

برای انتخاب بهترین آموزشگاه اسکین کر در تهران حتماً به نکته­های زیر توجه کنید:

  1. برخورداری از مجوز رسمی

اول از همه مطمئن بشید که آموزشگاه مورد نظر مجوز داره و به صورت قانونی و رسمی به این کار مشغوله. خیلی از آموزشگاه­ها ممکنه در این زمینه بدون داشتن مجوز رسمی فعالیت داشته باشند. برای همین در اولین قدم مجوز آموزشگاه مورد نظر رو بررسی کنید. با این کار تا حد زیادی از تخصص آموزشگاه اسکین کر در تهران مطمئن میشید. چون که به هر حال دریافت مجوز، دانش و تخصصی رو از این آموزشگاه طلب میکنه.

  1. ارائه مدرک معتبر

از اونجایی که شما برای راه اندازی کسب و کار خودتون به یک مدرک معتبر نیاز دارید حتماً باید آموزشگاه مورد نظر مدارک معتبری رو برای هنرجوهای خودش در نظر گرفته باشه. گرفتن یک مدرک معمولی و نه چندان معتبر، گر­ه­ای از کار شما باز نمیکنه و برای شروع کار کافی نیست. در این مورد مراجعه به آموزشگاه نام آشنا و معتبر میتونه خیلی به شما در این مورد کمک کنه.

  1. دارای سابقه کاری درخشان

در مورد آموزشگاه اسکین کر در تهران همچنین نیازه که سابقه کاری این آموزشگاه رو بررسی کنید. یک آموزشگاه خوب برای این که بتونه چیزهای مفید و کلیدی رو در زمینه اسکین کر به شما یاد بده باید خودش تجربه و سابقه کاری بالایی داشته باشه. برای همین آموزشگاهی رو انتخاب کنید که در اون آموزش توسط یک اسکین کر تراپیست حرفه ای و باتجربه انجام بشه و مراقبت از پوست رو بخوبی آموزش ببینید.

  1. میزان رضایت هنرجویان سابق

یکی دیگه از راه­هایی که به شما کمک می­کنه تا بهترین آموزشگاه اسکین کر در تهران رو پیدا کنید پرس و جو از هنرجویان سابق این آموزشگاهه. برای مثال شما می­تونید نظرات هنرجوهای آموزشگاه رو در سایت یا پیج اینستاگرامی اون چک کنید. این کار هم میتونه خیلی انتخاب رو برای شما راحتتر کنه.

  1. در نظرگیری هزینه مناسب برای دوره ­ها

بی اغراق در هر زمینه­ای قیمت و هزینه­ها خیلی در انتخاب­های ما تأثیرگذار هستند. در مورد دوره آموزش اسکین کر در آموزشگاه اسکین کر در تهران هم این موضوع صدق می­کنه. هر چند نباید اولویت خودمون رو هزینه پایین دوره­ها قرار بدیم اما در کل چیزی نیست که بشه اون رو نادیده گرفت.

یک آموزشگاه معتبر و خوب همیشه ضمن ارائه مدرک معتبر و آموزش­های خیلی خوب، هزینه معقولی رو برای دوره­هاش در نظر می­گیره. برای همین یک آموزشگاه با دوره­های نجومی و خیلی گرون لزوماً یک آموزشگاه خوب و تخصصی نیست. پس گول تبلیغات بعضی از آموزشگاه­ها رو نخورید.

  1. ارائه جزوه کامل متنی و ویدئویی برای دوره ­ها

آموزشگاهی که انتخاب می­کنین باید کامل­ترین جزوه اسکین کر رو به شما ارائه بده. یک جزوه کامل متنی میتونه شما رو مطمئن کنه که همه چیز رو به صورت مکتوب هم دارین و اینجوری سر کلاس با خیال راحت میتونین حواستون رو جمع کلاس کنین. برای همین خیلی مهمه آموزشگاهی رو انتخاب کنین که جزوه کامل، کاربردی و خیلی مفیدی رو ارائه بده.

البته اگه در کنار این جزوه کتبی، ویدئوهای آموزشی هم ارائه بشه قطعاً یادگیری شما خیلی بالاتر میره و بعدها میتونین این ویدئوها رو مرور کنین و هر بار نکته جدیدی یاد بگیرین. می تونید مقاله جزوه اسکین کر رو مطالعه کنید تا متوجه بشید چه مواردی تو جزوه اسکین کر باید بهتون ارایه بشه.

  1. ارائه آموزش عملی و کار با دستگاه­های مختلف

خیلی از آموزشگاه­ها صرفاً یک آموزش­های ابتدایی و تئوری رو برای هنرجوها در نظر میگیرن. در حالی که شما برای مهارت در اسکین کر نیازه که به صورت عملی آموزش ببینین و کاملاً نسبت به کار عملی تسلط پیدا کنین. در این حرفه دستگاه­های مختلفی استفاده میشه و نیازه که در دوره­ها تمام این دستگاه­ها آورده بشن و کار با تک تک اون­ها به شما آموزش داده بشه. برای همین حتماً مطمئن بشین که آموزشگاه مورد نظر ضمن آموزش­های تئوری، به صورت عملی هم خیلی خوب آموزش میده و برای بخش عملی هم خیلی اهمیت قائله.

 

در دوره‌های اسکین کر چه چیزهایی به هنرجوها آموزش داده می‌شه؟

به طور کلی مواردی که هنرجوها در دوره های اسکین کر یاد می‌گیرن شامل طریقه پاکسازی پوست، روش‌های پیشگیری از پیری زودرس اون و درمان پوست‌های دارای مشکل مثل زبری، کدری و کک و مک، هست. اما مهم‌ترین موردی که در آموزش‌ها وجود داره رو می‌تونیم روش شاداب کردن و از بین بردن چروک‌های سطحی پوست بدونیم. روش‌های مختلفی برای هر کدوم از این موارد وجود داره که در طول دوره به هنرجوها یاد داده می‌شه.

 

چه نوع دوره‌هایی برای اسکین کر تو کارگاه‌های آموزشی برگزار میشن؟

دوره‌های اسکین کر انواع مختلفی دارن و در هر کدوم، مواردی از فعالیت‌های مراقبتی پوست آموزش داده می‌شه.

  • دوره مطالعه و بررسی مشکلات پوستی
  • دوره شناخت آناتومی و انواع پوست
  • دوره یادگیری مراحل پاکسازی به ترتیب و فشیال
  • دوره چگونگی آبرسانی به پوست و درمان خشکی آن
  • دوره از بین بردن کک و مک و لک
  • دوره چگونگی بهبود تیرگی و وایتینگ
  • دوره روش‌های جوان سازی پوست
  • دوره آشنایی کامل با محصولات پاکسازی و فشیال
  • دوره آموزش کار با دستگاه های غیر تهاجمی پوست
  • دوره چگونگی رفع حساسیت
  • دوره آموزش مشاوره پوست و تهیه نسخه‌های خانگی
  • دوره آشنایی با انواع ماساژ صورت شامل فرم دهی، لیفت صورت، رفلکسوژی
  • دوره چگونگی ریلکس و باز کردن صورت
  • دوره آموزشی درمان انواع جوش‌ها و جای آن
  • دوره آشنایی با روش درمان سیاهی، پف، چین و چروک دور چشم
  • دوره لیفتینگ صورت
  • دوره آشنایی با ابزار و وسایل اسکین کر
  • دوره چگونگی کنترل چربی پوست
  • دوره هیدودرمی
  • دوره آموزش میکرودرم الماسی
  • دوره میکرونیدلینگ و آشنایی با انواع کوکتل‌های محرک
  • دوره مطالعه عضلات و چگونگی انجام انواع ماساژها

 

هزینه دوره‌های اسکین کر چقدره؟

دوره‌های اسکین کر هم از لحاظ محتوای آموزشی و هم از لحاظ هزینه با هم فرق دارن. همچنین هزینه دوره مقدماتی مخصوص افراد مبتدی با دوره‌های پیشرفته متفاوت هست. طبیعتا دوره‌های پیشرفته که محتواهای تخصصی‌تر رو ارائه می‌کنن، هزینه بالاتری دارن. هزینه دوره‎ها می‌تونه براساس خصوصی، نیمه خصوصی یا گروهی بودن آموزش‌ها هم تعیین بشه.

 

در دوره‌های مقدماتی و پیشرفته چه آموزش‌هایی داده می‌شه؟

مواردی که شرکت کننده‌ها در آموزش مقدماتی یاد می‌گیرن شامل آناتومی پوست صورت، روش‌های آلودگی زدایی از پوست، شناخت انواع ماسک ها و… هست. در دوره‌های پیشرفته هنرجوها با موارد تخصصی‌تری آشنا میشن؛ مثل روش مزو تراپی، RF، معنی و مفهوم SPF در کرم ضد آفتاب، چگونگی پاکسازی پوست چرب، روش پاکسازی پوست نرمال و پوست مختلط، روش استفاده صحیح و درست از ضد آفتاب. بعد از تموم کردن هر دوره در مرکز های فنی و حرفه‌ای آموزشی، مدرکی به هنرجو داده می‌شه که همراه با تایید دوره از دانشگاه علمی کاربردی هست.

 

دوره‌های آموزش اسکین کر چه شرایطی دارن؟

دوره‌های اسکین کر حضوری برگزار میشن و هنرجوها به صورت عملی و تجربی، آموزش‌ها رو دریافت می‌کنن. این نوع دوره‌ها شبیه به کارگاه هستند تا شرکت کننده بتونه به صورت مستقیم اطلاعاتی درباره انواع پوست و روش‌های مراقبتی از اون دریافت کنه. همچنین دستگاه‌هایی که برای اسکین کر صورت و بخش‌های مختلف بدن به کار میرن در این دوره‌ها معرفی میشن و هنرجو می‌تونه به شکل عملی کار با اون‌ها رو یاد بگیره.

همه افراد می‌تونن با ثبت نام در مرکزهای آموزشی، در این دوره‌ها شرکت کنن. ولی گذروندن این آموزش‌ها برای بعضی افراد مثل تکنسین‌های پوستی، آرایشگرها، گریمورها و پیگمنترها اجباری هست.

 

مانیا آکادمی؛ بهترین آموزشگاه اسکین کر در تهران

اگه دوست دارید در یک آموزشگاه معتبر که تمام ویژگی­های بالا رو داشته باشه در زمینه اسکین کر آموزش ببینید مانیا آکادمی یکی از بهترین­هاست. این آموزشگاه اسکین کر در تهران در کارنامه کاری خودش هنرجویان زیادی رو داره که الان به صورت مستقل مشغول به کار هستند. اما چرا آموزشگاه مانیا آکادمی؟

  1. شما می­تونید در آموزشگاه اسکین کر مانیا آکادمی، زیر نظر بهترین اسکین کر تراپیست تمام مباحث مربوط به اسکین کر رو آموزش ببینید.
  2. علاوه بر اون با نکات ریز و به اصطلاح فوت کوزه گری که این اسکین تراپیست با تجربه کاری بالای خودش به شما یاد میده به راحتی می­تونید کار خودتون رو با یک پیش زمینه عالی شروع کنید.
  3. شما در این دوره ­ها حتی به صورت کاملاً عملی کار با دستگاه­های مختلف اسکین کر رو یاد می­گیرید و بعدها به مشکل برنمی­خورید.
  4. جزوه اسکین کر ارائه شده توسط این آموزشگاه هم کامل­ترین و بهترین جزوه ­ای هست که شما می­تونید در این زمینه داشته باشید. برای همین بعدها هم به راحتی می­تونید با استفاده از این جزوه اشکالات کار خودتون رو بگیرید.
  5. مانیا آکادمی دوره­های خودش رو با مناسب­ترین هزینه برگزار می­کنه و برای همین شما می­تونین با خیال راحت در دوره­های حرفه­ای این آموزشگاه شرکت کنین.
  6. این آموزشگاه در کنار جزوه­ اسکین کر ویدئوهای آموزشی هم ارائه میده که میتونن به شما خیلی کمک کنن.
  7. دوره­ های برگزار شده توسط این مجموعه بسیار کامل و جامع هست و برای همین بعد از پشت سر گذاشتن دوره میتونین وارد بازار کار بشین.

 

ارزش مدرک اسکین کر چقدره؟

کسانی که به شرکت تو دوره های اسکین کر و گرفتن مدرک اون علاقه دارن باید از این موضوع اطلاع داشته باشن که ارزش این مدرک برای ورود به بازار کار چقدره. مدرکی که بعد از گذروندن این دوره‌ها داده می‌شه به فرد مجوز فعالیت نمیده. بلکه فقط نشونه مهارت‌هایی که فرد در حوزه اسکین کر داره و آگاهی اون نسبت به فعالیت‌های این شغل هست. پس کسی که این مدرک رو دریافت می‌کنه می‌تونه کار خودش رو تو یک مرکز اختصاصی و با نظارت یک پزشک عمومی یا پزشک متخصص شروع کنه.

 

 

بازار کار اسکین کر چطوره؟

قبل از ورود به بازار کار، افراد باید دوره های اسکین کر رو بگذرونن و در آزمون‌های مجتمع فنی تهران و فنی حرفه ای کشور، موفق عمل کنن. بعد از این آزمون و گرفتن مدرک اسکین کر، می‌تونن به بازار کار وارد بشن. یکی از موقعیت‌های شغلی برای این افراد، کار به عنوان دستیار پزشک در کلینیک‌ها و یکی دیگه هم مشاور پزشک در سالن‌های آرایشگاهی هست. همچنین با این مدرک می‌شه در داروخانه‌ها هم مشغول به کار شد تا درباره محصولات بهداشتی و آرایشی به مشتریان مشاوره داد.

این نکته رو در نظر داشته باشید که همه افراد با حداقل مدرک تحصیلی یعنی دیپلم می‌تونن در این دوره‌ها شرکت کنن و بعد از دریافت مدرک، مشغول به کار بشن. بنابراین ورود به بازار کار این شغل نیازی به 4 سال تحصیل تو دانشگاه نداره و ورود به بازار کار اون سریع‌تر هست.

امروزه خیلی از خانم‌ها و حتی آقایون توجه بیشتری به پوست خودشون دارن و دنبال متخصص‌هایی هستن که از سلامت و زیبایی پوست‌شون محافظت کنه. اما همه افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنن تخصص بالایی ندارن و هنوز نیاز به متخصص‌های ماهر پوست و مو وجود دارد. بنابراین اگر به تخصص خوبی در این حوزه برسید می‌تونید با استفاده از وضعیت مناسب بازار کار پاکسازی پوست، صاحب یک کسب و کار خوب با درآمد بالا بشید.

 

یک متخصص پوست و اسکین کر چقدر درآمد داره؟

درآمد اسکین کار تحت تاثیر محل کار، مهارت، توانایی و تسلط فرد روی پاکسازی پوست مشتری‌ها و جلب رضایت اون‌ هست. بنابراین خیلی مهمه که افراد در جلسات آموزش عملی مهارت های خودشون رو بالا ببرند تا به درآمد بالاتری هم برسن.

 

برای راه اندازی کسب و کار اسکین کر باید به چه نکته‌هایی توجه کرد؟

کسانی که قصد دارن کسب و کار خودشون رو در حوزه پوست راه اندازی کنن، باید نکاتی رو مد نظر قرار بدن تا هدفشون محقق بشه. نکاتی مثل:

  • مطالعه و بالا بردن اطلاعات و تخصص
  • شناسایی تقاضای مشتری‌ها
  • برنامه ریزی و ارزیابی موقعیت (مثل مکان راه اندازی کسب و کار)
  • داشتن مدیریت قوی
  • استفاده از مشاوره کارشناسان این حوزه

 

تماس با مانیا آکادمی

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم تمام مواردی که نیازه در مورد یک آموزشگاه اسکین کر در تهران بدونین رو بیاریم. همونطور که در این مطلب بهش اشاره کردیم برای رسیدن به مهارت کافی برای شغل اسکین کر تراپیست، نیازه که در یک آموزشگاه حرفه­ای دوره ببینین و خوب همه نکته­ ها رو یاد بگیرین.

آموزشگاه مانیا آکادمی قطعاً یکی از بهترین گزینه­ هایی هست که شما میتونین برای یادگیری حرفه اسکین کر روی اون حساب باز کنین. شما میتونین با خیال راحت در این آموزشگاه ثبت نام کنید و بهترین دوره ­ها رو دریافت کنین.

با مانیا آکادمی می­تونین به راحتی صاحب کسب و کار حرفه­ ای خودتون باشید.

 

 

آموزشگاه اسکین کر در تهران

 

48
48
48

25 مورد نظر

  • سلام. من خودم شیراز هستم و دنبال دوره تخصصی اسکین کر و فشیال صورت هستم. برای شرکت در دوره هاتون چه مدرک و پیش نیازی لازمه و آیا بعد از گذروندن دوره میشه فعالیت رو شروع کرد؟

    • سلام عزیزم
      برای شرکت در دوره ها به هیچ پیش زمینه ای احتیاج نیست
      و بعد از گذروندن دوره ها بطور مستقل میتونید کارتون رو شروع کنید و در هر مرکز زیبایی و سالن ها مشغول به کار بشید.

      • بسیار عالی و ممنون از پاسختون. حتما شرکت می کنم. به شدت به یادگیری این موارد علاقه دارم و دوست دارم توی همه خدمات مربوط به پوست شرکت کنم.

        • خواهش میکنم عزیزم
          ایشالا در خدمتتون هستیم.

  • سلام به شما و تمامی اعضای سایت خوب مانی آکادمی.
    جزوه اسکین کر که توی همین صفحه گذاشته بودید رو هم مطالعه کردم. بسیار عالی و مفید بود. خیلی مطالب مفیدی دارید و خوشحالم که یکی از اعضای وب سایت خوب شما هستم.

    • سلام عزیزم
      خیلی خوشحالم بسیار براتون مفید بوده
      ایشالا همیشه موفق و پیروز باشید.

  • من به عنوان دستیار پزشک در یک کلینیک زیبایی خیلی معروف و بزرگ می خوام کار کنم و خودشون دوره شما رو به من معرفی کردن و گفتن پیشنیاز همکاری با کلینیکشون اینه که مدرک اسکین کر بگیرم. چطور می تونم در دوره تون شرکت کنم؟

    • بله حتما
      لطفا با شماره 90007009 تماس بگیرید راهنمایی تون میکنم

  • خیلی سایت خوب و دوره های زیبایی کاربردی دارید. خیلی دلم می خواست که بتونم در یک فرصتی دوره شما رو بگذرونم. خودم سالن زیبایی دارم و خدارو شکر سرمون هم همیشه شلوغه. از مطالب آموزنده سایت هم کمک می گیرم و واقعا عالی هست.

    • سلام عزیزم
      خیلی خوشحالم که مطالب بسیار مفید و کاربردی هست براتون
      امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

  • چقدر خوب که این دوره های مورد نظر من رو هم دارید. خیلی دوست دارم شرکت کنم فقط اومدن و موندن در تهران برام یکم سخته. دوره چه مدت طول میکشه؟

    • سلام عزیزم
      برای شروع راه جدید و یه آموزش کامل و اصولی باید سختی رو به جون خرید.
      برای اطلاع بیشتر از کلاس ها لطفا تماس بگیرید راهنمایی تون کنم

  • ممنون از اینکه اینقدر قشنگ و کامل مطالب رو توضیح و آموزش دادید.
    سایت خیلی خوبی دارید و بهتون تبریک می گم.

    • شما خیلی لطف دارید.

  • درود به تیم قدرتمند مانیا آکادمی و آموزش ها و مقالات بی نظیرتون.
    خیلی خوشحالم که من هم می تونم در دوره شما شرکت کنم و با توجه به بازخوردهای مثبت زیادی که از سایت و دوره های خوب شما دیدم، مطمئنم که بهترین دوره های آموزشی رو ارائه خواهید داد.

    • سلام عزیزه دلم
      خواهش میکنم شما لطف دارید
      ولی به جرات میتونم بگم که ما کاملترین دوره ها رو برگزار میکنیم و تمام مطالب بصورت کامل گفته میشه و شما به راحتی میتونید در هر کجا که میخواید مشغول به کار بشید.

  • این اولین باره که در دوره ای به صورت عملی و حضوری شرکت می کنم. خوشحالم که تونستم خودم رو برای این دوره برسونم و مشتاق برگزاری کلاس ها هستم. با تشکر از شما و تیم خوبتون.

    • خواهش میکنم عزیزم
      امیدوارم کلاس ها براتون مفید باشه و همیشه در کارتون موفق باشید
      ما همیشه در کنارتون هستیم.

  • اینقدر قشنگ و کامل توضیح دادید که مشتاق شدم در دوره تون شرکت کنم.
    برای شرکت در این دوره باید حتما حضوری تشریف بیاریم درسته؟

    • مرسی عزیزم ، شما لطف داری
      بله کلاس ها بصورت حضوری تشکیل میشه
      و مطالب بصورت تئوری و عملی توضیح داده میشه .

  • سلام و دورد به همه شما اعضای سایت مانی آکادمی.
    من خودم در حوزه فشیال و اسکین کر به صورت تجربی کار کردم اما احساس می کنم که نیاز دارم به صورت حرفه ای در این دوره شرکت کنم. حتما من هم شرکت خواهم کرد و تجربه ام رو در همینجا و شاید در ویرگول منتشر کردم. عاشق آموزش هستم و بهتون تبریک می گم که سایت به این خوبی با دوره های عملی مفید دارید.

    • سلام عزیزم
      این نظر لطف شماست
      خیلی خوشحال میشم در خدمتتون باشم و امیدوارم کلاس ها براتون مفید باشه.

  • این اولین باره که برای یک سایت کامنت تشکر می نویسم. من مدتهاست که عضو سایت خوبتون هستم و مقالات کاربردیتون رو هر از گاهی مطالعه می کنم. خوشحالم که با شما آشنا شدم و خواستم ازتون بابت زحماتی که می کشید تشکر کنم.

    • خواهش میکنم عزیزم
      خیلی خوشحالم مطالب براتون مفید بوده
      امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

  • خیلی عالی بود. ان شاالله که موفق باشید.
    مقالاتتون هم بی نظیر بودن و من دوبار از مطالب شما رو با اجازه و ذکر منبع توی پیجم استوری کردم.

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده برای خطوط تلفن اینترنتی، لطفا جهت اطلاع از دوره های آموزشی و یا دریافت نوبت انجام خدمات زیبایی، با شماره 09198020573 تماس بگیرید.

logo